De foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 400D.
Commentaar/tips zijn welkom...
1.

2.

3.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Bij F2 is idd geflitst, dit was op een donkerder plekje van de tuin. Hoe kan jij zien dat daar een flitser is gebruikt?
.Appie schreef:Heel leuk dat je ze mooi vindt. Bij F2 is idd geflitst, dit was op een donkerder plekje van de tuin. Hoe kan jij zien dat daar een flitser is gebruikt?
Bedoel je bij F3 dat je liever de hond meer vanaf de achtergrond zou willen zien? Was al heel blij met deze foto, want Simba is geen hond die graag poseert.
Nog anderen met leuke tips/commentaar?
.
, ik heb nog niet echt een duidelijke staande foto van haar. Ik heb maar even de stokmaat gemeten
en Simba is 46 cm (vergelijking met onze Duitse Herder, die is 63 cm).
. Bij F2 is idd geflitst, dit was op een donkerder plekje van de tuin. Hoe kan jij zien dat daar een flitser is gebruikt?
Appie schreef:Heel leuk dat je ze mooi vindt. Bij F2 is idd geflitst, dit was op een donkerder plekje van de tuin. Hoe kan jij zien dat daar een flitser is gebruikt?
Bedoel je bij F3 dat je liever de hond meer vanaf de achtergrond zou willen zien? Was al heel blij met deze foto, want Simba is geen hond die graag poseert.
Nog anderen met leuke tips/commentaar?
. En ik heb stiekem ook een softwareprogramma waarmee ik de camera-instellingen kan zien bij een foto
.
.