Ik wil jullie graag foto's laten zien die ik met mijn camera gemaakt heb. Van de sneeuw. Ik hou van fotograferen en doe het ook vaak. Ik heb de foto's gemaakt met de Canon Powershot S5 IS. Foto's zijn gemaakt door ES Fotografie.
Sneeuw:

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je hebt alleen op foto 2 op het verkeerde punt scherp gesteld
Verder ziet het er top uit!
imd schreef:tag is het [FOTO] voor je titel..
Bij 5, 6, 7, maar vooral 8 en 11 stoor ik me aan onscherpe dingen op de voorgrond. Daarnaast lijkt het alsof er op 6, 7 en 8 wat ruis zit, en zijn ze nogal donker. Laatste foto is je horizon heel erg scheef. Dit is echt geen mooie foto, had je wat mij betreft best weg mogen laten.
Foto's 1, 2 en 9 een storende achtergrond, en van 4 vind ik sowieso het hele onderwerp niks..
Voortaan je foto's even nummeren als je er zoveel hebt, is wat makkelijker.
En ik snap even iets niet: Partoutlover: ben jij ES fotografie? of zijn de foto's door iemand anders gemaakt?
. Niet echt professioneel oid hoor
_Marianne schreef:Foto 1 vind ik een storende achtergrond hebben, dus vind ik niet mooi.
Foto 2 vind ik 'vervelend scherp', omdat de voorgrond niet scherp is..
Foto 3 vind ik redelijk.
Foto 4 vind ik te onoverzichtelijk. Ik weet niet goed wat je hebt willen fotograferen, het is te groot beeld. Wanneer je de tuin had willen fotograferen, had je imo meer mogen inzoomen. Nu is de achtergrond erom heen te aanwezig.
Foto 5 niet mooi scherp.
Foto 6 niet mooi scherp.
Foto 7 niet mooi scherp.
Foto 8 vind ik een leuk idee.
Foto 9 is onscherp
Foto 10 is onscherp
Foto 11 vind ik een vervelende scherpstelling, en het lijkt me ook niet opzettelijk.
Foto 12 heeft een heel erg vervelende achtergrond, en is bovendien ontiegelijk scherp.
Misschien kun je voortaan de foto's even nummeren en misschien wat minder. Foto 5,6,7,9 en 10 lijken namelijk ontiegelijk op elkaar
imd schreef:tag is het [FOTO] voor je titel..
Bij 5, 6, 7, maar vooral 8 en 11 stoor ik me aan onscherpe dingen op de voorgrond. Daarnaast lijkt het alsof er op 6, 7 en 8 wat ruis zit, en zijn ze nogal donker. Laatste foto is je horizon heel erg scheef. Dit is echt geen mooie foto, had je wat mij betreft best weg mogen laten.
Foto's 1, 2 en 9 een storende achtergrond, en van 4 vind ik sowieso het hele onderwerp niks..
Voortaan je foto's even nummeren als je er zoveel hebt, is wat makkelijker.
En ik snap even iets niet: Partoutlover: ben jij ES fotografie? of zijn de foto's door iemand anders gemaakt?
De laatste was een mislukte en is er per ongeluk opgekomen. De nummering kon ik niet meer doen want moest van mijn ouders aan mijn HW. Sorry daarvoor
. Ik heb ook geen Spiegelreflex camera maar deze :
.
Probeer kritischer te kijken naar je foto's! Is lastig, maar daar leer je wel veel van.