Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vraag me af: hoe oud is dit meisje?
Zo'n jong meisje hoort niet half naakt op de foto te staan. Meer kan ik er niet over zeggen.
Halfnaakt foto's zou je imo pas vanaf het 16 levensjaar mogen met toestemming van de ouders(weet uit een vorig topic dat ze toen 11 was..). Niet eerder. Hoe volwassen het kind zich ook voor doet, het kan je ook nog eens diep in de problemen brengen. Weten haar ouders er van?
Dat ze het zelf ook een leuke pose vond staat daar los van.. ik ben van mening dat je als fotograaf ook even moet nadenken en een 'nee' moet kunnen geven en hier had ik dat zeker gepast gevonden. Het beeld klopt gewoon niet zo. Het is gewoon een (bedekt-)naaktfoto van een klein meisje, en ze neemt een pose aan die gewoon totaal niet passend is bij een (half naakt)kind. Ongeacht of het een goede foto is of niet verder (en ik vind het verder een mooie foto qua scherpte en belichting), het is gewoon niet gepast vind ik. Je zou een jong meisje bijv. ook niet in badkleding laten poseren in bepaalde poses die 18+ dames in bikini wel kunnen hebben. Niets ten nadele van jou of jouw werk in het algemeen, maar ik vind dit gewoon niet echt kunnen zelf.
kan/durf ook geen commentaar te bedenken..