[FOTO] KOUD !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chicopicaro

[FOTO] KOUD !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:54

Hallo ,
Wat leuk ik kijk eigenlijk bijna nooit verder dan de paardgerelateerde topics op bokt... maar here we go..
Fotografie vind ik echt heel erg leuk , heb nog niet zo'n bijzondere camera ofzo maar leuke plaatjes schieten is altijd leuk !
het thema "koud" :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 02-01-09 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag

Gipsylover

Re: KOUD !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:10

Foto 1: Vind ik niet zo leuk, totaal niet bijzonder.
Foto 2: Vind ik wel leuk, maar ''pakt'' het niet zo voor mij.
Foto 3: Heerlijke plaatje Lovers
Foto 4: Niet zo bijzonder, had meer ingezoomt.

Ik zou lekker gaan spelen met de composities & Creatie in je foto's verwerken Ja!
Succes!

Mireille

Re: [FOTO] KOUD !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:07

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:19

Sorry, ik vind het geen mooie foto's. Je zegt dat je een thema gebruikt, maar ik vind dit geen typische koud-foto's. Foto 1 vind ik niks, want het is een heel rommelig plaatje, waar imo niks in zit. Ik zou liever zijn gegaan voor een stuk land wat geploegd is dan een hek en twee trekker? sporen. Foto twee vind ik de beste van de vier, had alleen liever wat meer ruimte tussen de bomen gezien, maar daar kun je niet zoveel aan doen natuurlijk Knipoog foto 3 vind ik niks, want de takjes enzo zijn allemaal rommelig en storend. Foto vier vind ik ookniets, omdat je hondje net de verkeerde houding heeft - let op het punt waarop je schiet, net als bij paarden heb je het mooie en lelijke gedeelte van een galopsprong - en daarnaast zijn de omgeving en achtergrond rommelig, en vind ik het jammer dat je niet gewoon natuurlijke kleuren hebt gebruikt.
Gewoon lekker door oefenen, maar blijf kritisch vooral op je achtergronden en storende elementen in beeld Lachen

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:21

Foto 1, 2 en 4 zijn imo meer snapshots, maar foto 3; complimenten! Wat een sfeer zit hierin zeg. Ook erg goed gekozen voor het effect Sepia. Had zelf misschien nog wat meer contrast in de foto gelegd om hem wat heftiger te maken, maar moet ook zeggen dat ik altijd wel hou van een stukje contrast, dus dat is een persoonlijke smaak Knipoog.
Vertekening in foto 4 (verhoudingen kloppen niet helemaal) geven de foto ook wel wat aparts. Hou ik wel van. Had deze plaat misschien wel een ZW tint gegeven, maar ook dat is een kwestie van stijl Knipoog