Ik heb gister ook geprobeerd om er iets van te maken! Ik vind deze aardig gelukt!
1]

2] volgens mij is niet helemaal scherp?

Aan opbouwend commentaar heb ik altijd wat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

!
) Maar vanwaar de bijna vierkante uitsnijding? Vind de compositie nu niet zo lekker kijken, met die drie onder elkaar in een vierkant vlak.
Jammer dat die minder scherp is en wat onrustiger door verschillende strepen/stippen erdoorheen.
Appelflapje schreef:1e foto is zeker mooi gedaan. Lekker scherp en op het goede moment afgedrukt. (En dat is heel moeilijk, heb ik gister ook gemerkt.) Maar vanwaar de bijna vierkante uitsnijding? Vind de compositie nu niet zo lekker kijken, met die drie onder elkaar in een vierkant vlak.
![]()
2e foto heeft een veel betere compositie! Kijkt veel fijner.Jammer dat die minder scherp is en wat onrustiger door verschillende strepen/stippen erdoorheen.
![]()
Maar goed gedaan hoor! Gaat inderdaad allemaal heel erg snel!
Bij foto 1 had ik wat anders gecropped/uitgesneden, waardoor je een wat fijnere compositie krijgt. Bij foto 2 vind ik de compositie leuk gevonden!
Op de tweede foto is de compositie inderdaad leuk, wat al eerder gezegd werd! Nummer 1 vind ik ook wel leuk, met meerdere sterren erop.