[FOTO] Engeland.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

[FOTO] Engeland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 15:43

Ik was laatst met school naar engeland gegaan voor een week en heb een paar foto's geschoten daar! Lachen

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

Ze zijn met de canon powershot A430 gemaakt. Lachen

Fammiie_x

Re: [FOTO] Engeland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:49

Foto 1: Vind ik een mooie foto alleen op de horizon letten die staat schreef
Foto 2: Ook erg leuke foto maar ik vind het jammer van die bomen die je kleine stukjes ziet
Foto 3: Weet ik niet zo goed, niet mijn smaak Bloos
Foto 4: Spreekt me niet echt aan
Foto 5: Mooi, leuk dat links die lantaarnpaal erstaat Haha! Alleen jammer bovenop dat kathedraal of wat het ook is staat een paal en rechts onderin zie je net een klein stukje van iemand
Foto 6: Mooie compesitie, alleen je horizon weer
Foto 7: Ook mooi alleen rechts bovenin zie je een stipje misschien mooier geweest om dat te bewerken
maar deze foto trekt me ook niet echt aan
Foto 8: Hetzelfde als foto 7 alleen dan links boven

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:04

F1: Erg mooie sfeervolle foto, alleen de horzion staat inderdaad scheef. ik weet niet of je deze foto uit de hand heb gemaakt, maar ik denk dat je bij dit soort foto's beter een statief kunt gebruiken !
F2: Wouw echt heel erg mooi!! Ik vindt die stukken boom juist mooi, anders had ik de foto saai gevonden. erg leuk en mooi gedaan!
F3: Deze foto spreekt me niet zo aan.
F4: Leuke foto! Ik vind het kleurcontrast met de kleur van de koeien en het gras erg mooi.
F5: Je had je camera iets meer mogen kantelen, dus de linkerkant wat meer omhoog, dan had je dat stuk gras daar niet gehad. Ik vindt het ook jammer van de persoon die daar loopt.
Lantaarnpaal stoort me niet.
F6: Hou je horizon recht ! de golf rechtsonder vindt ik ook een beetje storend.
F7: Leuke foto om naar te kijken! Van mij had je hem iets meer om het hoekje mogen maken, Want ik vind de achtergrond iets wegvallen.
F8: Vindt ik geen leuke foto, sorry. Ondanks dat het echt een engelse sfeer geeft. De bus is niet scherp, en ik vindt het net de rustig om een echte drukke stadssfeer te krijgen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt !

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:40

De eerste 3 zijn leuke platen. Bij de rest is jammelijk de lucht uitgebeten (4 gaat nog net).
Ik vind het ook erg moeilijk om met dit getijde de luchten er mooi op te krijgen hoor!

Ik kan er verder niet veel over zeggen want er zit geen info meer in de foto's maar het zijn, buiten de luchten, leuke foto's.