Uuuuuhmmmm..... te drukke achtergrond?????

'Sleeping beauty'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) veel anders te verwoorden weet ik het niet. Het lijkt meer op een per ongeluk genomen foto, je kijkt recht haar neusgaten in. Haar huid is helemaal niet zo lelijk maar door deze foto lijken al haar oneffenheden 10x zo erg dan ze werkelijk zijn. Verder lijkt het alsof ze echt heel veel haar op haar gezicht heeft door het licht, terwijl ze in werkelijkheid gewoon evenveel heeft als ieder normaal persoon..
Misschien ook van iets verder af proberen, dit is nu wel heel dichtbij en waardoor je inderdaad mede door de lichtval heel veel haar ziet. Jaimyliefje schreef:De eerste: onscherp, niet bepaald charmant ook. De achtergrond vind ik niet eens zo'n drama maar ik vind 'm echt niks. Maargoed, hij is nog wel vrolijk. Hyvesfotootje ofzo daar kannie wel voor door maar verder, nee..
tweede foto: tsja, ik zou eerder 'sleeping horror' zeggen () veel anders te verwoorden weet ik het niet. Het lijkt meer op een per ongeluk genomen foto, je kijkt recht haar neusgaten in. Haar huid is helemaal niet zo lelijk maar door deze foto lijken al haar oneffenheden 10x zo erg dan ze werkelijk zijn. Verder lijkt het alsof ze echt heel veel haar op haar gezicht heeft door het licht, terwijl ze in werkelijkheid gewoon evenveel heeft als ieder normaal persoon..
Nee, echt niks.. Ik zou het graag anders verwoorden.. Maarja
Blijven oefenen dan kom je er wel!
_Irene11_ schreef:Ik stond nog te twijfelen of ik ze überhaupt wel wilde plaatsen. Ik had dan maar de gok genomen en tja...... een beetje foute gok dus...Jaimyliefje schreef:De eerste: onscherp, niet bepaald charmant ook. De achtergrond vind ik niet eens zo'n drama maar ik vind 'm echt niks. Maargoed, hij is nog wel vrolijk. Hyvesfotootje ofzo daar kannie wel voor door maar verder, nee..
tweede foto: tsja, ik zou eerder 'sleeping horror' zeggen () veel anders te verwoorden weet ik het niet. Het lijkt meer op een per ongeluk genomen foto, je kijkt recht haar neusgaten in. Haar huid is helemaal niet zo lelijk maar door deze foto lijken al haar oneffenheden 10x zo erg dan ze werkelijk zijn. Verder lijkt het alsof ze echt heel veel haar op haar gezicht heeft door het licht, terwijl ze in werkelijkheid gewoon evenveel heeft als ieder normaal persoon..
Nee, echt niks.. Ik zou het graag anders verwoorden.. Maarja
Blijven oefenen dan kom je er wel!
Helemaal mee eens.
Je maakt ook heel veel foto's die mooi zijn en dan opeens deze twee. Nee helaas.
geerke schreef:nou ,nou jullie doen of ze zo ongeveer het lelijkste mens is wat er bestaat....ik vind het wel meevallen....foto-technisch weet ik er te weinig van
MonicaG schreef:Blondie_ schreef:inderdaad je ziet alles op de 2de foto je kan zelf de mee-eters tellen
+haartjes.
Nee, sorry ik vind het ook niets en ben het dus met de voorgangers eens.
Een barbiegezichtje is nergens voor nodig, maar haar negatieve puntjes komen naar mijn smaak meer naar voren dan haar pósitieve, en aan de fotograaf/beeldbewerker dan de taak om dat om te draaien. Ze heeft een bleke, grauwe huid, met een beetje een groene waas eromheen. Daarnaast bevat de foto vrij weinig contrast, een rommelige achtergrond, en lijkt hij me niet 100% scherp op het goede punt (ogen ogen ogen!).