[TEK] paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rietje

[TEK] paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:47

Afbeelding

dit is de eerste keer dat ik een paardenhoofd in het groot tekenen én de eerste keer dat ik met schaduw werk.
heb niet echt overdreven met schaduw omdat het er anders een beetje raar uit zou zien, omdat de eerste keer is dus.
ik ben er zelf wel trots op, vind het goed gelukt Lachen
wees dus een beetje vriendelijk met commentaar.

(de oren vind ik zelf niet goed gelukt, heb ze ondertussen wel een beetje aangepast maar het ziet er nog een beetje raar uit
en de manen worden niet lichter naar de rechterkant van de tekening toen, dit komt gewoon door de foto (met gsm))

hanneke1

Re: [TEK] paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:54

Hee!
vind hem goed gelukt voor de eerste keer zeg Haha!
als tips voor volgende keer zou ik zeggen de oren ietsje 'omhoog'/ naar voren, dat ze geen puntje naar beneden hebben.
vooral de manen vind ik zelf heel mooi Tong uitsteken
het oog van het paard wat ik tekende zag er heel anders uit haha Bloos dus zeker ook goed voor eerste keer!
verder vind ik alleen de oren, zoals ik net zij, de mond, en dan alleen die puntjes die uitsteken komen wat ongeloofwaardig over, en de ronding bij de kaak is ietsje te getekend. je bent zekers op de goede weg!
ben benieuwd wat je volgende resultaat is Duivel

Rietje

Re: [TEK] paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 17:39

hanneke1 schreef:
Hee!
vind hem goed gelukt voor de eerste keer zeg Haha!
als tips voor volgende keer zou ik zeggen de oren ietsje 'omhoog'/ naar voren, dat ze geen puntje naar beneden hebben.
vooral de manen vind ik zelf heel mooi Tong uitsteken
het oog van het paard wat ik tekende zag er heel anders uit haha Bloos dus zeker ook goed voor eerste keer!
verder vind ik alleen de oren, zoals ik net zij, de mond, en dan alleen die puntjes die uitsteken komen wat ongeloofwaardig over, en de ronding bij de kaak is ietsje te getekend. je bent zekers op de goede weg!
ben benieuwd wat je volgende resultaat is Duivel

bedankt Lachen hier heb ik iets aan!
wat zou ik dan aan de mond kunnen veranderen?