[FOTO] Tessa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

[FOTO] Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 13:12

Afgelopen Maandag zijn Tessa [Tellie@bokt] en ik naar Amsterdam geweest. Daar hebben we wat plaatjes geschoten. ^^

1.
Afbeelding
Kleur.

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4
Afbeelding
Zwart - Wit

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Kleur

8.
Afbeelding
Zwart - Wit

9.
Afbeelding
Kleur

10.
Afbeelding
Zwart - Wit

En tot slot:
11.
Afbeelding
Zwart - Wit

Ondanks dat het weer niet mee zat, we lastig werden gevallen door jonges, schoonmakers en 2 weirdo's in n auto.. Was het een geslaagde dag en zijn de foto's toch aardig gelukt Haha!.

Ze zijn gemaakt met een Canon EOS 400D met de 18 - 55 mm lens.

Brand los! Lachen

meggiemeg

Re: [FOTO] Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:14

Leuke foto's alleen jammer dat op een aantal de handen missen of ongelukkig er maar gedeeltelijk op staan.

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:15

Mooie ogen op elke foto!!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:17

Je hebt gewonnen hoor, er zijn inderdaad leuke foto's van me te maken. Tong uitsteken

Haha, die handen waren me ook nog net opgevallen. Clown
Ik ben in ieder geval tevreden. Ja

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:20

Het lijkt erop dat je de achtergrond wazig hebt gemaakt. Vooral bij foto twee zie je plekken waar verschildende scherptes te zien zijn. (bij dijbeen) Dat is jammer, want de foto's zijn wel netjes Lachen

Veel leuke composities, maar had wel wat meer close-ups willen zien in de gehele serie. Ook te veel foto's die op elkaar lijken.

Bewerking verder erg geslaagd, mooie kleuren.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 14:27

Ik had ze al gezien op Hyves. Haha!
Tessa is knap. Vind het echt hele gave foto's. Mooie toning, fijne variatie, nette composities. Super gedaan allebei! OK dan!

Felisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:51

Hele mooie foto's en een mooi model!
Zoals al eerder gezegd werd vind ik ook dat er wat meer variatie in de foto's had mogen zitten, vind het nu erg veel van hetzelfde. Ook vind ik het hele mooie natuurlijke foto's, alleen had bij de laatste foto het constrast misschien wat minder gemogen. Erg jammer dat er af en toe handen missen Knipoog Voor de rest vind ik alleen de achtergrond bij foto 3, 8 en 10 erg druk, bij de andere foto's vind ik het er meer bij passen.

Mooi gedaan Ja

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 16:04

Wat stom.. Ik ben zo druk bezig geweest met kijken of ik haar gezicht goed op de foto kreeg etc dat ik compleet ben vergeten op de handen te letten Huilen van het lachen. Volgende keer beter! Ja
@ Lipydo: Dat van de achtergrond klopt. Ik vond de achtergrond te druk bij die foto Bloos.

We hadden ook op andere locatie's foto's gemaakt, maar daar heb ik gewerkt met de lens van Tessa, en ik moet eerlijk toegeven, dat dat echt wennen is. Dus de foto's die daar mee gemaakt zijn, zijn niet zo best gelukt. Vandaar dat er niet zoveel variatie is Bloos.

[Ik werk nu al ruim een jaar met een 18-55 mm lensje, dus om dan ineens met een Tamron-nogwattes-mega-lens te werken is even iets anders Tong uitsteken].

Bedankt voor de reaties iig! Haha!

Edit: Even nagevraagt en het gaat hier om een Sigma 70-300mm lens ^^. Niet om een Tamron.