Voor degene die het nog niet weten, ben nog een beginner
(zie vorige foto's uit vorige topics)
Dus graag weer tips etc

En wat vinden jullie ervan?
Ik heb trouwens gewoon een simpele digitale camera, de Samsung s730
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marijee schreef:Sommige foto's zijn niet scherp. Verder vind ik ze ook niet echt bijzonder.
4 vind ik wel een leuke foto, maar die is ook niet helemaal scherp.
Nog even dooroefenen.
imd schreef:Sorry, ik vind ze niet mooi. Ten eerste is de achtergrond niet mooi, je kan je poes/kater beter buiten zetten, of bij een raam. Ten tweede zijn veel foto's niet scherp, en daarnaast vind ik de composities ook niet mooi. Het lijkt niet echt alsof je er echt veel tijd en moeite in hebt gestoken vind ik, met het zoeken naar de juiste omgeving en de juiste positie voor je kat bijvoorbeeld. Als je gewoon 'leuke' foto's van je kat wil laten zien kun je ze beter op beestenboel zetten.
Jou menig toch? 

vind t nog steeds heel leuk dat je zo bezig bent met foto's en dat je zo je best doet!
) want als je bijv. even kijkt naar foto 2 t/m 8.. geen één scherp plaatje tussen...
: misschien is het handig als je voortaan gewoon 1 foto plaatst die heel goed gelukt is, dan een heleboel die ''wel aardig'' zijn 

lifaya schreef:Ik vind dat alleen foto 4 het meest gelukt is,
De andere zijn onduidelijk, met flits of vanuit een rare hoek genomen.
Je kan het best buiten beginnen met foto;s maken, tenminste, zo was ik ook begonnenm, pas later als je je camera een beetje kent kun je in huis mooie duidelijke foto';s maken... Maar tevens wel een leuke poes

Lennek schreef:Sorry maar ik vind de foto's niet zo mooi.
Eigelijk op alle foto's lijkt de poes niet helemaal scherp en de ogen vind ik ook een beetje appart.
Ik vind dat je het leuk geprobeert hebt!
Alleen als tip zou ik proberen om foto's op ooghoogte te maken.