[FOTO] 1ste keer mensen + Paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

[FOTO] 1ste keer mensen + Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 16:20

Hoi bokkers.

Afgelopen week weer wat fotos gemaakt.
Van paarden maar ook voor het eerst eigelijk wat met mensen geprobeerd.
Ik zou dan ook erg graag tips willen!!

Ik heb foto's van een aantal keer bij elkaar gedaan daardoor heb ik wat meer foto's

* Zelf heb ik genoeg puntjes van kritiek maar ik hoor het graag van jullie
Hoop op nuttige tips!

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

5)
Afbeelding

6)
Afbeelding

7)
Afbeelding

8)
Afbeelding

9)
Afbeelding

10)
Afbeelding

11)
Afbeelding

12)
Afbeelding

Bedankt voor het kijken en de eventuele tips.
Ik weet dat er nog veel verbetering in zit.

Carlijn__

Re: [FOTO] 1ste keer mensen + Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:47

1. erg mooi scherp gesteld en geen storende achtergrond alleen had ik zelf de neusriem erbij op gedaan. nu word het daar echt zo afgesneden of echt wat meer op de neus ingezoomd.

2. vind het paard heel eng kijken en word echt net iets onder de rug afgescheden, ik zou hem zelf eerder over staand hebben genomen of meer lijf erop.
en vind het sperriempje storend. die kan je beter ergens vastmaken.
omdat je hem volgens mij iets van onder hebt genomen lijkt die groot hoofd te hebben en klein lijf, dus de verhoudingen kloppen niet meer.

3. mooi, ook mooie compositie en het model kijkt mooi/stralend alleen vind ik de witte paal op de achtergrond erg storend en een heel klein tikkie onderbelicht.

4. erg schattig, maar de achtergrond is erg storend en vind het linker paard met 1 been heel raar, had dan zelf of allebij de benen erop of geen.
en bij de shetlander is het ook erg afgesneden het witte lijkt midden in bij de shetlander ook beetje overbelicht.

5. echt ontzettend lief en mooie sfeer,
je hebt nu alleen helft bomen en helft witte lucht, vind dat erg storend.

6. ook weer een hele lieve foto, maar vind de achtergrond wederom storend en ook had ik zelf bij bijde pony's de hele benen er op gezet. & lijkt het wit overbelicht

7. heel mooi, wel vind ik het paaltje op de achtergrond storend & zou ik de pony of iets meer na links doen of juist stukje naar rechts.
nu weer erg afgesneden.

8. dit spreekt mij totaal niet aan, erg roode/roze huid, bij de lippen erg afgesneden en ze heeft de ogen zowat dicht zitten.

9. heel mooi, mooie compostie,kleuren & achtergrond en vooral haar blik.

10. zie foto 9. vind alleen haar blik hier niet zo mooi beetje moe-achtig

11. heel mooi gave blik, alleen stoort links mij die haren had die liever niet gezien

12. wederom heel raar afgesneden bij de neus.

prima foto's lekker dooroefenen Knipoog