[FB] Schim uit het verleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

quibusjes

[FB] Schim uit het verleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 11:54

Mijn vriend en ik hebben geprobeerd een spookachtig tafereel neer te zetten. Ben benieuwd naar de reacties!
De foto van de omgeving is overdag gemaakt, de foto van het paard in het donker. Beide foto's zijn met een Canon 40D genomen.

[img]Afbeelding
Afbeelding[/img]

Groetjes Eva

Cisss

Re: [FB] Schim uit het verleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:43

Wow! Super knap gedaan zeg! Haha! Mooie foto! Alleen vind ik het wat jammer dat je de kont van het paard niet helemaal ziet. Zo kan ik zijn vorm niet helemaal goed plaatsen. Maar misschien heb je dat met opzet gedaan? In ieder geval is ie wel super mooi! Haha!

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:48

Heel gaaf! Hoe heb je dat gedaan?

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:50

wauw creepy!

Doet me denken aan een ponykamp van lang, lang geleden. De begeleidsters vertelden ons heel de week over een wit paard dat was overleden in het bos, en maakten ons heel de tijd bang door overal 'schimmen' te zien. En aan het einde van de week zagen wij tijdens de spooktocht door het bos ook allemaal witte paarden door het bos 'schimmen' haha!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:10

Leuk Lachen
Alleen kloppen de verhoudingen niet. Het paard is 20 keer kleiner dan de boom Tong uitsteken

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:12

Ik vind het een heel goed idee!
Tziet er alvast heel speciaal uit, maar inderdaad de kont van het paard zie je niet helemaal.. Specifieke reden hiervoor?
Het geheel vind ik wel super Lachen

quibusjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 22:08

Bedankt voor jullie reacties Haha!

Het geheel is dus gemaakt uit twee door ons geschoten foto's en deze zijn samengevoegd. Er is inderdaad maar een klein stukje witte kont te zien, deze valt weg doordat de achtergrond daar te licht is.
De boom is erg groot, maar zeker niet zo groot ten op zichte van het paard. Maar als het paard veel groter op de foto was zou de mystiek wat verdwijnen.

@miek140 wat een leuk verhaal, daar past dit plaatje dan inderdaad mooi bij Pling