[ART] Eyes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

[ART] Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 15:24

Ik verveelde me en heb nieuwe make up dus ging even de kleurtjes uit proberen. Ik loop eigenlijk altijd met m'n make up op deze manier, maar nu heb ik dus nieuwe kleurtjes Haha! Vond het wel leuk om even te showen Knipoog

Ik heb gebruikt:
- Stay on eye shadow base van Catrice
- Paars oogpotlood van Gosh
- Heel klein beetje gele Gosh oogschaduw
- Groene Gosh oogschaduw
- Blauwe Gosh oogschaduw
- Paarse Gosh oogschaduw
- Deep violet volume mascara van Essence

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Geslaagde kleurcombinatie? Als jullie het leuk vinden kan ik binnenkort ook wel wat foto's maken van andere dingentjes Knipoog

Ben benieuwt wat jullie er van vinden! Haha!

Ps. Ik ben er niet zeker van of dit de goeie tag is

YMJArabians

Re: [ART] Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:09

Ik vind het donkerblauwe onder je oog te hard vergeleken met de wat zachtere kleuren boven. Verder vind ik de kleurencombinatie wel erg mooi, maar je had ietsie meer mogen blenden, maar dat is een kwestie van smaak! Misschien volgende keer nog wat highlighter onder je wenkbrauw? Lachen

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 19:40

Bonjoy schreef:
Ik vind het donkerblauwe onder je oog te hard vergeleken met de wat zachtere kleuren boven. Verder vind ik de kleurencombinatie wel erg mooi, maar je had ietsie meer mogen blenden, maar dat is een kwestie van smaak! Misschien volgende keer nog wat highlighter onder je wenkbrauw? Lachen

De onderste lijn is inderdaad te donker, ik moet nog een keertje een wat lichter oogpotlood halen. En zal de volgende keer wel iets meer proberen te blenden Knipoog Alleen als ik m'n wenkbrauwen lichter maak passen ze niet meer bij m'n haar Vork (Heb nog gewoon m'n eigen kleur, dus het is natuurlijk "afgesteld =P") Moet m'n wenkbrouwen wel weer een beetje bijwerken Bloos

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:39

Wow ! Wow!
Dat is alles wat ik kan zeggen. Echt mooi, ga ook maar weer eens shoppen voor oogschaduw ! Haha!

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:59

Het donkerblauw vind ik te hard, verder een mooi kleurencombinatie. Ja Eerlijk gezegd vind ik de kleuren niet erg mooi bij de bruine kleur van het oog passen. Bloos Ik had liever gezien dat het oog blauw of groen was, en dan niet al te opvallend zodat de make-up het mooi benadrukt. Knipoog

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 09:13

Horsii_mine schreef:
Bonjoy schreef:

De onderste lijn is inderdaad te donker, ik moet nog een keertje een wat lichter oogpotlood halen. En zal de volgende keer wel iets meer proberen te blenden Knipoog Alleen als ik m'n wenkbrauwen lichter maak passen ze niet meer bij m'n haar Vork (Heb nog gewoon m'n eigen kleur, dus het is natuurlijk "afgesteld =P") Moet m'n wenkbrouwen wel weer een beetje bijwerken Bloos

Dat bedoel ik niet. Highlighter onder je wenkbrauw. Dan komen je wenkbrauwen optisch wat hoger, en dat geeft een opener/frissere blik Lachen

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 09:23

Meid echt heel mooi gedaan,staat je heel goed. Haha!
Maar idd een beetje highlighter had nét dat kleine beetje meer gegeven.
Toch een mooi resultaat,en heerlijk hé dat er zoveel kleurtjes zijn om te expirimenteren?? Groetjes, Party!!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 17:06

Bonjoy schreef:
Dat bedoel ik niet. Highlighter onder je wenkbrauw. Dan komen je wenkbrauwen optisch wat hoger, en dat geeft een opener/frissere blik Lachen

Haha okay ik snap het Haha!
NOu moet ik wel zeggen dat ik een beetje moeilijk keek op de foto's Bloos
Maar ik zal het de volgende keer proberen Knipoog

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:04

Gosh, hoelang ben jij wel niet bezig S'morgens?
Vindt het stoer hoor! Vind het leuk als je ook foto's maakt van je andere kunstwerken!

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:47

wauw, hoe doe je dat ?:P
ik doe het niet na .

en mijn vraag is ook, hoelang doe je er wel niet over?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 15:17

Ik ben er maximaal 10 minuten mee bezig Lachen
Valt best mee dus Knipoog