Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blijven oefenen

succes!
Als je snapt wat ik bedoel.
), probeer dit dan eens bewust terug te krijgen, maar dan wel met een scherpe bloem en een goede compositie. Dan doe je echt aan fotografie 
Tieneke schreef:Hmm, ik vind het niet zo...
Dat dromerige is ok, maar als dat niet bewust gedaan/ingesteld werd, is het technisch dus eigenlijk misluktAls je snapt wat ik bedoel.
De compositie vind ik niet erg goed. Het onderwerp in het midden plaatsen is vrij basic, maar goed. Als je dat dan doet, moet je zorgen dat de boven- en onderruimte mooi verdeeld is. Nu heb je boven je bloem eigenlijk veel te veel boom. Iets meer gras en iets minder boom, in evenwicht dus, zou beter geweest zijn.
Dus ik zie het niet echt als een technisch goede foto, meer als een lucky shot omdat het per toeval zo dromerig overkomt.
Dus ik zou zeggen: als de zon er ooit weer doorkomt (), probeer dit dan eens bewust terug te krijgen, maar dan wel met een scherpe bloem en een goede compositie. Dan doe je echt aan fotografie
Ik wil je zeker niet afkraken, maar voor mij persoonlijk is een 'foto' nog niet noodzakelijk een 'foto'... Als je begrijpt wat ik bedoel..