er was vandaag bij ons een havik en daar heb ik nartuurlijk wel even foto´s van gemaakt . dit is één die ik heel mooi vond . wat vinden jullie ? Groetjes Manonn
ben er mee eens!dat oog komt er wel prachtig uit zeg! maar had idd de snavel wat scherper willen zien eigenlijk.
Ben met het voorafgaande commentaar eenswat me alleen stoor ook zijn de letters die je middenin de foto hebt gezet!
mooie foto,allen de snavel had wat scherper gemogen,die copyricht zet ze er alleen maar op omdat dan niemand haar foto kopieerd/ergens voor gebruikt
ja dat klopt van die snavel maar dat was best moelijk . en ja rian luna je hebt gelijk ja dat heb ik erin staan dat niemand hem kopieert of ergens voor gebruikt .
Mooie foto, had iets scherper gekunt, maar is toch een mooie plaat.Het copyright is idd tegen jatwerk, maar ik vind deze wel erg storend, gaat toch ten koste van je foto, kleine letterjtes in de hoek kijkt wat fijner
Mooie foto! mooi gelukt alleen inderdaad die snavel , zonde zeg!maar echt een gave foto!kleine letterjtes in de hoek kijkt wat fijner -> En dan heb je zo'n slimmerik die je foto bijsnijdt