[VER] Just don't know it anymore

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Beauuu

[VER] Just don't know it anymore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 21:43

Lieve bokkers,
dit is het eerste verhaal dat ik schrijf dus het zal niet geweldig zijn.
Het gaat een beetje over mij, en een beetje verzonnen .
Reacties & Opbouwend commentaar zou ik erg fijn vinden .
Dit is het 1e hoofdstuk .
Liefs Beau.

hoofdstuk 1.

Ik zucht, waarom moet ik nou steeds die foto’s tegenkomen? Het was misschien toch niet zo’n goed idee om mijn foto’s uit te gaan zoeken. Ik was het haast vergeten dat deze foto’s er nog tussen zaten. Ik kijk naar de foto, even denk ik terug aan die tijd van vroeger . Ik dacht dat ik een beste vriendin had gevonden voor het leven, en dat het niet te breken was. Nou, dat heb ik geweten. Het blijkt dat Michelle nooit wat om me gaf, en dat nog wel van mijn achter achter nichtje . sjonge . maarja, niks aan te doen. Ik kijk verder. Lieve foto’s van mij en vriendinnen die ik nu nog te vriend heb. Het doet me goed, ik weet dat als er iets is ik ze altijd kan bellen. Maar ik denk dat ze dit niet zullen begrijpen. Bovendien wil ik ze niet lastig vallen, wat hebben ze er nou aan als ik ze vertel hoe het werkelijk met me gaat? Ze zullen zich alleen maar zorgen maken, nee, het is beter als ik niks zeg. Ik kijk verder, Ja hoor, natuurlijk, het is wel mijn dag hè?! Een foto van Iris, dat kan er ook nog wel bij. Ik kijk naar de foto. Bij haar was ik nog net zo stom. Ik dacht, dit is wel een goede vriendin. Maar ook bij haar viel het tegen, ook zij heeft nooit om me gegeven. Ik heb geluk dat ik haar nooit meer zie, en dat ze zover weg woont; we hebben nog steeds heel erge ruzie. Achja, het zal allemaal wel aan mij liggen. Het is niet voor niks dat mensen me niet mogen. Ik kijk naar de rest van de foto’s . al mijn vriendinnen komen minimaal 1 keer voorbij. ach, het gaat toch wel weer over. Niks is voor altijd, ik geef veel om ze, maar er is een grote kans dat ook hun niks om me geven. De foto’s houden op. Ik voel mijn wang nat worden. Ik huil. Maar waarom? ach, het wordt me gewoon allemaal teveel. Ik mis het vertrouwen in vriendschap wat ik vroeger had. Ik veeg de tranen van mijn gezicht.

Ik typ mijn wachtwoord in bij msn, mijn emailadres staat er automatisch. ‘ 5 nieuwe berichten’. ik kijk. 3 reacties op mijn nieuwe profielfoto . van mijn 3 allerbeste vriendinnen. de eerste is ‘Lekker ding!’, de tweede ‘Omdat ik zoveel van je houd’, en de derde ‘Ik wil dit mooie meisje nooit meer kwijt’. Ik krabbel ze alledrie heel lief terug ‘Bedankt voor je reactie. x ik houd van je’ en merk dat mijn wang alweer nat wordt. Verdomme, ik word er gek van. Waarom steeds die twijfels? Ik denk na . Misschien reageren ze wel gewoon omdat ze me willen laten denken dat ze om me geven, want ik weet diep van binnen dat ik superlelijk ben. Maar goed, ik ga er maar van uit dat dat niet zo is, en dat ze echt van me geven. Dat is beter voor me.

Op msn is het akelig stil, het is etenstijd. Wij eten wat later vandaag, omdat mijn ouders en broertje nog niet terug zijn van het winkelen. Ik wilde niet mee, ik had geen zin om gezellig te gaan winkelen. Ik zet de computer weer uit, de tv aan, doe het licht uit en ga lekker in mijn bed naar de tv liggen kijken.

Als ik wakker word zie ik dat het 2 uur later is, goh, best wel lang geslapen heb. Dat komt omdat k ’s nachts niet zo goed slaap. Ik kijk naar wat er op tv is, het nieuws . Ik zet hem op tmf, en zet het licht en de computer maar weer aan. Als ik me aanmeld zie ik dat ik 1 nieuw bericht heb. Een nieuwe reactie op.. Die ik dus gelijk verwijder. Dan zet ik mijn status op online. Ik zie dat mijn vrienden praten. Ik praat met ze. Zo’n gesprek van ‘Hoi, alles goed, ja met jou? ook’. Ik heb geen zin om lange gesprekken te voeren, of te lachen voor de web-cam. Mijn gevoel staat daar niet naar. Ik zeg dat ik moet gaan, dat ik van ze houd en ze niet meer kwijt wil. En ik meen het .

Ik ga naar beneden om een kop warme chocomel klaar te maken, ik ga op de bank zitten kijkend naar buiten. Bah, het regent. Ik bedenk me opeens dat ik morgen een S.O. duits heb, maar nog niks geleerd heb. Vanavond maar even kijken.. Dan hoor ik de deur, mijn ouders en broertje komen thuis. Ze laten me zien wat ze allemaal gekocht hebben, ze hebben ook een shirt voor mij. Ik maak het tasje open, en zie een shirt met een breed lachende smiley erop . Juist ja, ach, het is lief bedoeld, ik bedank ze, geef ze een dikke kus en dek de tafel. Aan het eten krijg ik verhalen te horen over het winkelen, maar het interesseert me eigenlijk niet zo. Ik ruim de tafel af en vertrek naar boven. Duits wilt niet lukken en na een uur laat ik het voor wat het is, doe mijn boeken dicht, en ga douchen . Dan slaap ik hopelijk lekkerder.

Na een heerlijke warme douche trek ik mijn pyjama aan, ga beneden gedag zeggen en vertrek met mijn mp3 in bed. Ik luister muziek tot dat ik bijna slaap, zet mijn mp3 uit en sluit mijn ogen. Morgen weer een nieuwe dag, een nieuwe dag dus nieuwe kansen.

Maikee

Re: [VER] Just don't know it anymore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 08:56

Mooi verhaal Lachen

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:18

Ik vind dat je supermooi schrijft, echt een superleuk verhaal. Nu al. Ja

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:32

Heel euk! Ben benieuwd hoe die verder gaat Haha! Haha!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:42

Leuk verhaal, misschien meer leestekens gebruiken? Lachen Als iemand eits zegt / denkt tussen ''? Lachen

miky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:42

Heel leuk Ja

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:30

Wanneer komt deel 2??

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 23:31

Heel leuk verhaal ! Haha!
Vervolg, of niet?

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 21:44

Bednakt! Ja ik zal van het weekend, of het begin van deze week even tijd proberen te maken! Haha!

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 17:00

Iets later dan belooft, maar hier is tie, hoofdstuk 2 .
het is helaas een stukje korter als het vorige stuk, sorry.

Ik word wakker van de wekker, en denk bij mezelf ‘goh, nu al?’. ik reken uit dat ik vannacht langer heb geslapen dan normaal, zo’n 10 uur. Hoe kan het dan dat ik nog steeds zo moe ben?
Ik ga douchen, en blijf net wat te lang onder de douche staan. Snel trek ik mijn kleding aan, doe mijn make-up en ga naar beneden.
Tijd om te eten heb ik niet, dus ik stop mijn brood voor school in mijn tas, zeg mijn moeder gedag en vlieg de deur uit.
Ik fiets als een gek naar de bushalte, haal nog net de bus en ga met een zucht zitten.
Dan pas merk ik mijn vriendinnen op, allemaal lachend. Alleen één kijkt somber, door haar lach heen. Ik bedenk me dat het beter is als ik er nu niet over begin, maar straks even met haar alleen praat, en kijk nog even mijn duits door.

Op school gaat alles goed, en zodra het pauze is haast ik me naar de aula. Ik zie dat Elize nog steeds wat afwezig is, en loop naar d’r toe.
‘Wat is er?’ ‘Niks, hoezo?’ Ik zeg haar dat ik het zie dat er wat is, maar ze kan me niet begrijpen. ‘Hoe kan je dat nou weten?’. Ik antwoord dat ik het niet weet, maar k weet het wel.. Het is omdat ik zelf ook mijn masker opzet, iedere dag weer.
Ze heeft ruzie thuis en ik praat met d’r, samen bedenken we een oplossing en dan gaat de bel alweer. Op naar de gym, normaal heb ik een hekel aan gym, maar vandaag heb ik er zin in. Even alles eruit rennen, heerlijk .

We mogen iets eerder weg zodat we de bus kunnen halen dus ik ben extra vroeg thuis. Ik zou vanmiddag naar mijn beste vriendin gaan, maar val haast om van de slaap dus ik bel d’r af. Ze reageert gepikeerd, en teleurgesteld dus ik ga toch maar even langs, zelf vind ik het ook niet leuk als zij mij afbelt.

Het wordt toch nog een gezellige middag, we lachen veel. Met een fijn gevoel fiets ik terug naar huis, deze middag heeft me goed gedaan. Thuis ga ik even een uurtje op bed liggen en dan word ik geroepen voor het eten, goh, mijn lievelingseten. Misschien komt alles toch nog goed, zo voelt het voor heel even.

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:14

Erg leuk verhaal zeg Haha! !

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:25

Elk stuk moet minimaal 1500 woorden hebben..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:10

Chrisje92 schreef:
Elk stuk moet minimaal 1500 woorden hebben..

Inderdaad, en vandaar hier een slotje.
Lees even de regels na, daar staat namelijk in dat elk stuk minimaal 15 woorden moet bevatten. Lachen