Loverboy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 16:31

Ik heb werkelijk nog nooit eerder een verhaal geschreven dus
ik hoop dat jullie het wat vinden, en me tips kunnen geven..

'Jongedame, let nu toch eens op!' Zei Mnr. Oosterling, toen Amanda voor ze zoveelste keer aan het wegdromen was. 'Ja meneer, sorry' Zei Amanda terwijl ze zich rood voelde worden, ze had er een hekel aan als de aandacht op haar gericht werd.
Ze probeerde haar aandacht by de les te houden, maar het lukte haar niet, ze was te erg afgeleid. Thuis vond ze het saai, die sleur van opstaan, naar school, huiswerk maken, douchen en weer naar bed toe, ze vond er gewoon niks aan, ze wilde iets nieuws, iets spannends.
Maarja, wat kon ze gaan doen?
'Meisje, de bel is gegaan en we willen hier gaan schoonmaken' Zei een schoonmaker kribbig. Amanda was zo diep in haar gedachten geweest dat ze de bel niet had gehoord.
Ze pakte haar spullen, en liep weg. Ze liep naar buiten naar haar fiets, pakte hem, en reed weg.
'Haay Amanda hoe was school vandaag?' Vroeg haar moeder. 'Jaa meid, het was fantasties' Zei Amanda op een sarcastiese toon. ' Nu ga ik fantasties douchen, en huiswerk maken en slapen'

Nou dit was even een begin,
xNinaa

Steef

Re: Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:33

Goed begin, let alleen op je woorden, zitten paar spelfoutjes in Knipoog

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:45

Je verhaal is te kort, je moet minimaal 1500 woorden plaatsen Lachen Zie de regels Knipoog

Citaat:
Plaats zo veel mogelijk complete verhalen. Als je toch een verhaal in delen wilt plaatsen dan behoort elk deel minimaal 1500 woorden te bevatten. Wanneer een verhalen topic vol staat met offtopic berichten, oneliners en niet onderbouw commentaar loopt het topic het gevaar te worden verplaatst. Lees meer…

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 17:23

Stukje 2 !

Twee uur later, 'Mááááám, ik heb men huiswerk af, dus ik ga nu onder de douche okay, blijf van de kraan af !' Schreeuwde Amanda naar beneden.
'Jaa is goed, als je iets wilt zeggen volgende keer kom je maar naar beneden, de buren hoeven niet mee te genieten!' Schreeuwde de moeder van Amanda net zo hard.
Amanda ging de badkamer in, kleedde zich uit en sprong onder de douche. 'Eerst even op tempratuur stellen' Fluisterde ze zachtjes in zichzelf.
Na een flinkte 30 minuten stapte ze onder de douche vandaan, ze liep naar der kamer en deed der joggingpak aan.
Ze liep nog even naar beneden pakte wat te drinken, dronk het op, ging naar boven en dook na het tanden poetsen het bed in.

Volgende Ochtend

Die ochtend om 6 uur ging Amanda haar wekker, ze stapte haar bed uit, en zette de wekker af. 'Waarom moet die school toch ook al tijd zo vroeg zijn' Mopperde ze in zichzelf. Ze trok haar kast open en koos voor de leuke skinny jeans, en een hempje met spaghetti bandjes, en een vestje.
Ze haalde een borstel door haar steile haar heen, spoot er haarlak in, en ging naar beneden. Amanda trok de kast open, en pakte wit brood met pasta.
Toen ze haar brood had gesmeerd, ging ze televisie kijken, en daarna trok ze haar schoenen aan en poetste haar tanden.
Amanda zag dat het al 7:20 was, en zetten de televisie uit, liep naar buiten, pakte haar fiets en reed weg.
'Amandááá, schatje!' Riep nikita meteen toen ze Amanda zag aankomen. Amanda begon te lachen, en ze fietsten richting school, toen ze bijna bij school waren hoorden Amanda in ene dat haar naam geroepen werd. Ze keek om en zag een groepje jongens staan. 'Nikita, lag dat aan mij of riepen ze me echt?' Vroeg Amanda.
'Meid ga er naar toe,ze riepen je inderdaad' Zei Nikita.
Amanda liep er onzeker op af. 'Hoi' Zei Amanda zachtjes. 'Haay Amandá, hoe is het met je dushi?' Vroeg een donkere jongen, met een redelijk gespierd lichaam stekeltjes, een klein goud kettinkje en een witte tandpasta smile.
'Hay, Hmm.. wel goed.. Hoe weet jij men naam?' Vroeg Amanda gelijk. 'Zó jij wacht ook niet af hé? Ik ben dus Alex, en wij kennen jou naam, omdat je vriendin die een aantal keer over het plein riep schat' Reageerde Alex.
' Oow ja dat kan wel' Reageerde Amanda iets onspannender. Amanda bekeek de jongen naast Alex,
een blonde jongen met half lang haar, wat een beetje met een 'wave' zat, hij was best wel gespierd, en had een stel brede schouders.
Terwijl Amanda de jongen bekeek, vroeg Alex haar : 'En bevalt hij je een beetje ?'. Amanda wist gelijk wat hij bedoelde, en begon te blozen.
'Ik heet Ben' Zei de jongen die dus kennelijk Ben heette.
'Naja, je weet denk ik al dat ik Amanda heet' Zei Amanda. 'Ga je naar school vandaag? Of heb je zin om met mij en Ben mee te gaan?' Zei Alex.
'Is dat niet spijbelen?' Vroeg Amanda, terwijl ze bij zichzelf dacht: 'Dat gaat men moeder dus echt niet waarderen'.
Maar ze wou niet stom, saai, en kinderachtig lijken. 'Kom op, ga mee, ik zou het best wel leuk vinden' Zei Ben glimlachend.

xxNináá

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:27

Ik vind hem leuk Lachen Ik wacht op het volgende deel, ben benieuwd;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:28

Haha ik lees ook mee Lachen Vind hem ook erg leuk worden Lachen

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:39

Ik tem even want je stukjes zijn nogsteeds niet lang genoeg en je bent bovendien je [TAG] vergeten

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:39

Tevens ben je je tag vergeten. In jouw geval moet er [VER] voor je titel staan. Knipoog

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:44

Ik ben benieuwd! Begin is leuk! Ja

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:48

Het gaat allemaal een beetje gehaast, en je schrijft heel veel in spreektaal. Probeer daar op te letten Knipoog

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 19:19

is leuk, idd nog even op je taal letten, maar ik ben benieuwd t volgende deel! Lachen

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 19:56

Deel 3!

Zachtjes bloosde ze en knikte ze van ja, en stapte ze in de zilveren Mercedes.'Well it ain't no superise, that you turn me on and leave' Zong Alex zachtjes mee met de Cd. Amanda herkende het liedje, ze luisterde het vaak als ze op haar kamer zat. 'No one seems to give a oliebol, the way, she talks to every guy in the bar, who the hell does she thinks she are' Vebrak Alex zijn stem de stilte weer.
We reden nog een heel stuk in stilte, toen Alex de auto in één keer stil zetten. 'Wat doe je?' Vroeg Amanda nu toch een beetje angstig. 'Chill maar dushi' Zei Alex met een toon in zijn stem, waar ik kippevel van kreeg.
Hij pakte een lang vloetje, gooide er tabak, en nog iets in en rolde hem toen op. Hij pakte een aansteker uit zijn zak, stak het groene, lange ding in zen mond en stak het aan.
Hij nam een 3 diepe halen, en gaf hem aan Ben, Ben deed hetzelfde en gaf hem aan mij. 'Euwh.. Sorry, maar ik weet niet wat ik moet doen?' Zei Amanda verlegen. De jongens begonnen hard te lachen, en gaven me een uitleg. 'Dushi, dit is nou een Joint, die moet je smoken' Zei Alex met een smakelijke grijns.
Ben glimlachte even naar me, en ze voelde me helemaal warm worden van binnen, ze wilde leren 'smoken' voor hem, ze wist het zeker, zo een leuke jongen die interesse toonde in haar, ze had dit slechts kunnen dromen.
'Okay, ik wil het wel proberen' Zei ze zachtjes tegen Alex en Ben. Ze gaven haar de joint, en ze nam een hele diepe hijs, en barste uit in een hoestbui. 'Ewa Dushi, het hoeft niet tot je tenen' Zei Alex terwijl hij zachtjes met zen hand over haar rug streek.
ze wist niet of ze dit nu prettig vond, zowel Alex zen hand, als het blowen. 'Kom maar, ik leer het je wel' Zei Ben rustig.
Hij liet haar zien hoe het moest, 'Gewoon rustig inhaleren niet te diep, hem weg halen, en nog even inademen, zodat het over je longen komt, en dan uitblazen' Zei hij en hij demonstreerde het haar.
ze nam de joint over en probeerde het nog een keer, dit keer ging het al beter, en de vijfde keer dat ze inhaleerde ging het al goed, ze hoeste nog amper. Ze voelde zich een beetje licht in haar hoofd worden, en werd duizelig, een moe en prettig gevoel overviel haar. Ze werd zo moe, dat ze bijna door haar benen zakte. 'Gaat het wel?' Vroeg Ben zogenaam bezorgd. Amanda kon de energie niet vinden om ja of nee te zeggen dus mompelde iets wat leek op ja hoor prima.
Ben tilde haar op, en legde haar in de auto.
Amanda sloot haar ogen en viel in een diepe slaap. Twee uur later werd ze wakker, in een muf ruikende plek, 'Waar ben ik' Vroeg ze licht in paniek.
'Ze voelde een hand op haar rug, en schrok. 'Rustig maar, je was in de auto in slaap gevallen, ik weet niet hoelaat je school klaar is, maar het is nu 1 uur in de middag' Zei Ben.
Amanda wou wat zeggen, maar ze had een hele droge mond, haar tong voelde aan als schuur papier. 'Mag ik wat drinken?' Vroeg Amanda verlegen.

xxNina

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:13

Hoi Nina.

zoals al eerder is gezegd is jou topic tegen de regels.
Je mist een tag en je stukjes zijn niet lang genoeg. Er is een minimum van 1500 woorden per stukje

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 20:15

ma_rie_tje schreef:
Hoi Nina.

Je mist een tag en je stukjes zijn niet lang genoeg. Er is een minimum van 1500 woorden per stukje

heb jij énig idee hoe ik die tag kan veranderen?

xx

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:18

Leuk verhaal, maar let op je spelfouten!
Zen > z'n of zijn, fantasties > fantastisch, sarcasties > sarcastisch Lachen
En ook kun je beter "Alex' stem" schrijven, in plaats van "alex zijn stem", dat leest fijner, of iig dat vind ik Lachen

Over de tag: die kan alleen aan mod veranderen Lachen

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 20:20

Okay dank je wel !
Enn ik zal erop letten dank je wel !
xx

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:24

Niinatjuh schreef:
ma_rie_tje schreef:
Hoi Nina.

xx

Om de tag te veranderen moet je temmen of een mod van dit fora pm-en
Als alle stukjes samen wel voldoende woorden hebben kanje wellicht ook vragen of een mod je stukjes wil samen voegen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:25

Niinatjuh schreef:
ma_rie_tje schreef:
Hoi Nina.

xx

Door te temmen of een mod te pm-en en te vragen dit voor jou te doen.
Wellicht kan je meteen vragen je stukjes samen tevoegen zodat je WEL aan het minimum aantal woorden per geplaatst stuk voldoet

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 06:02

Zoals al eerder is aangegeven moet een verhaal wat in delen is geplaatst minstens 1500 woorden per plaatsing bevatten. Dit kan je hier nalezen: [CB] Welkom op [CB] - De regels!
Hier daarom dan ook een slotje. Je kan een nieuw topic aanmaken als de delen die je plaatst het juiste aantal woorden bevatten Lachen