Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bodan schreef:gisteren was de maansverduistering en ik vroeg me af of je dat wle kan vast leggen met een spiegelreflexcamera?
Nouks schreef:Bodan schreef:gisteren was de maansverduistering en ik vroeg me af of je dat wle kan vast leggen met een spiegelreflexcamera?
Allereerst: Waaaaarom heb ik dat gemist?
Bovendien: sure, why not?
NoGo schreef:Heeft iemand ervaring met de Fujifilm S5800 hij staat er helaas (nog) niet tussen
_Tessaa schreef:Iemand ervaring met de Nikon D80 of D70s?
ma_rie_tje schreef:_Tessaa schreef:Iemand ervaring met de Nikon D80 of D70s?
wij hebben een D80.
Ik vind em niet fijn in de hand liggen, maar ik heb zelf ook vrij kleine handen (echte vrouwen handen).
Ik vind qua omvang de D40 veel prettiger, die is net iets kleiner.
Mijn D40 blijft dus voorlopig ook nog. Of ik overga op de D80 die ik wel met kerst/valentijn dan krijgt mijn vriend een D3 (maar dan moet ik eerst nog ff sparen....)
Wat wil je weten van de D80?
love_fire schreef:Hoi,
Ik heb een vraagje, Ik wil graag een CANON EOS 450D kopen!
Nu ben ik op de site van Dixons geweest. maar begrijp iets niet!
http://www.dixons.nl/De_online_winkel/C ... fault.aspx
Dan de onderste 2 ! de prijzen zijn het zelfde, terwijl bij 1 zit een camera tas en een Geheugenkaart bij zit.
en bij die andere iets andere lens, dus mijn vraag is wat is een verschil tussen Tamron 70-300 mm objectief deze Lens en Tamron 70-300 Di LD Macro objectief deze lens
OF zijn dat 2 dezelfde lensen, omdat ik bij info meer kijk wat er allemaal bij zit, dus die tas en geheugenkaart, en dat die macro lens er bij zit! maar ik snap niet dat die andere camera duurder is terwijl er geen tas enz bij zit.
Alvast bedankt!
n0nnie schreef:ik wil wel graag een voorbeeldfoto(A)