Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nevony schreef:http://img467.imageshack.us/img467/8347/photo0214ss.jpg
Die ga ik proberen en anders dat hoofdje waar hij rent
Wendy15 schreef:Heeft iemand een GROTE en vooral DUIDELIJKE hoofdfoto die ik mag proberen na te tekenen? Heb nu vakantie en tijd om weer eens wat te gaan proberen. Kan niet zo goed tekenen dus verwacht er niet teveel van, maar wil wel graag wat oefenen...
Margot_VH schreef:Nevony schreef:ook ik wil wel tekeningen voor iemand maken, ik ben nog helemaal niet goed hoor, maar ja om t eoefenen zeg maar. De digitale versie is gratis, alleen als je hem opgestuurd wilt dan moet je natuurlijk de verzend kosten betalen (wil ej waarschijnlijk toch niet, want ik ben nog niet echt goed.)
maarjah hier een paar voorbeeldjes
viewtopic.php?f=68&t=512290
oowjah evenb een lijstje maken bijna vergeten
1.Margot_VH (foto's in profiel)
2.paOlien (foto's in profiel)
3.
4.
5.
(Vul maar in als je wilt dat ik je paardje teken)
Thunder4ever schreef:hallo!
Nu het vakantie is heeft er vast wel iemand tijd om (Gratis) mijn super pony na te tekenen!dat zou ik heeeeeel erg leuk vinden!!! Op de tekening mag je mij weglaten en dus alleen mijn pony tekenen!
Nou ik hoor het wel als iemand dit wil doen!
Eventueel heb ik ook nog een grotere versie
Heeeeel erg bedankt alvast
groetjes Marlene
panache schreef:panache schreef:Wie wil please mijn Hond tekenen .. hij is maandje geleden overleden![]()
Groetjes !!
Miss_Monet schreef:Talisa schreef:Als iemand nog wat oefen materiaal nodig heeft ofzo..![]()
Grote versie;
http://img221.imageshack.us/img221/5551 ... opy2bn.jpg
Pb maar als iemand 'm gaat tekenen
oeeeh jaah oefenmateriaal
Ik kan niet echt heel goed tekenen maar ik wil het wel, ben net begonnen
Wendy15 schreef:Hey mymymy, vind je het erg al ik met die foto's ook wat ga oefenen? die zijn tenminste goed duidelijk!
mymymy schreef:Wendy15 schreef:Hey mymymy, vind je het erg al ik met die foto's ook wat ga oefenen? die zijn tenminste goed duidelijk!
Nee hoor, het zijn niet mijn foto's dus doe maar!