Nu het vakantie is heeft er vast wel iemand tijd om (Gratis) mijn super pony na te tekenen!

Heeeeel erg bedankt alvast

groetjes Marlene
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Arben is toch die arab hengst??
Daar heb ik al eens een tekening van gemaakt
Met showhalster.
http://img169.exs.cx/img169/4980/tekening20vh.jpg[/img]
Van deze foto:
Amanda schreef:Arben is toch die arab hengst??
Daar heb ik al eens een tekening van gemaakt
Met showhalster.
Van deze foto:
paOlien schreef:Ik heb hem aan Lisanne laten zien, (mijn zus) en ze had hem nooit gezien!! ze is er echt heel erg blij meeDankjewel
ik weet niet hoe je aan die foto komt.. maar hij is echt heel erg mooi..
![]()
Amanda schreef:Ik heb de tekening hier nog liggen als het goed is.
Hij zit alleen niet in mijn tekenmap
Kim wilde 'm niet, dus als ik 'm kan vinden wil ik 'm best opsturen tegen de betaling van de verzendkosten.
panache schreef:Wie wil please mijn Hond tekenen .. hij is maandje geleden overleden![]()
Groetjes !!
nata_4_life schreef:Ik kan wel tegen een kleine vergoeding een paard schilederen ?? is een vorm van schilderen op gewoon hout...met acrylaatverf....en licht er aan of het bijpassend is met airbrush en een laag vernis er overheen (voor de glans) als je dit niet wil even melden... maak natuurlijk wel ene afspraak dat ik er een foto van maak als het af is en opstuur en dan kun je nog beslissen of je hem wel of niet wil en a.u.b. alleen sirieuse personen.... mvg
remsy schreef:Er zullen vast veel mooiere foto´s van Arben zijn om te tekenen als de 2 foto´s die ik net voorbij heb zien komen