En als laatste foto van dit jaar het allerliefste paard van het universum, waar we helaas afscheid van hebben moeten nemen dit jaar Pas 19 jaar maar voor altijd in mijn hart
Athelas
Geplaatst: 31-12-15 18:53
Week 53 Op naar 2016
Sicayes
Geplaatst: 01-01-16 12:10
Knallend het jaar uit!
Week 53
m'n flickr deed even vervelend
Tot editie IV!
Laatst bijgewerkt door Sicayes op 01-01-16 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 01-01-16 12:30
Ik zie hem niet...
Week 53.
TeSzZz
Geplaatst: 01-01-16 12:55
En ook mijn week 53 Voor mij de laatste week. Ik vond het super leuk om mee te doen en heb ook veel geleerd afgelopen jaar, andere dingen gefotografeerd dan ik anders zou doen Maar ik heb gewoon niet elke week de camera in handen en ik vind het zonde om straks de helft van het jaar oude foto's in te sturen.
monbyou
Geplaatst: 01-01-16 13:38
Mijn week 53 na 2 jaar meegedaan te hebben met picture of the week ga ik er mee stoppen wegens tijdgebrek. Ik moet in februari afstuderen en heb het ook heel druk met mijn paarden. Ik heb ontzettend veel geleerd van dit topic van foto’s maken tot nabewerken. Ik wil iedereen bedanken voor de feedback Jammer genoeg had ik dit jaar bijna geen tijd om feedback terug te geven. En ik wil Agossie en JewEmm bedanken voor iedere week de lijst maken en bijhouden Voor iedereen veel fotoplezier in 2016 gewenst
Laatst bijgewerkt door monbyou op 01-01-16 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
horses_m
Geplaatst: 01-01-16 13:39
Wauw sicayes die is echt prachtig !!!
Ik heb geen foto's van vuurwerk gemaakt geen zin en ben als de dood voor vuurwerk dus maar binnen gebleven hierbij een oude foto dus
Mijn laatste week! Helaas ook dit jaar het laatste jaar omdat ik gewoon geen tijd meer heb om elke week een nieuwe foto te maken.. Iedereen bedankt voor alle feedback en natuurlijk degene die elke week weer de lijst plaatsten
Valt wel mee Marlies. Helpt wel als je een lens hebt met dat ∞ tekentje zodat je weet dat daar je infinity scherpstelpunt zit. Het 'moeilijke' er aan is het timen omdat je niet echt precies weet hoe en waar het vuurwerk ontspringt of heen waait enzo. Als je eenmmaal de draai onder controle hebt dan doe je het makkelijker. Denk dat het met bijv vuurwerk op scheveningen makkelijker is omdat het meeste vuurwerk gewoon op 1 plek komt. Stond nu echt als een malle mn statief te draaien soms haha!
Eske_B
Geplaatst: 01-01-16 15:01
Eerste keer vuurwerk
Week 53
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 01-01-16 15:05
Murosch schreef:
Ik heb dit topic steeds gevolgd maar wilde niet halverwege instappen. Mag ik vanaf het nieuwe jaar meedoen?
Tuurlijk.
Zodra het nieuwe topic geopend is kan je je daar gewoon in melden.
Yessica, lijkt mij idd verrot om steeds je statief te moeten draaien. Ik schiet nu uit de hand want met statief was ik steeds te laat.
NESCAFE
Geplaatst: 01-01-16 16:07
Mijn laatste foto #53 van het 52 weken project. Vanochtend in het bos, er was wat mist en de zon begon te schijnen.
Ik vond het heel leuk om te doen, soms wel eens het gevoel van pffff ik moet een foto maken maar hierdoor ben ik er wel mee bezig gebleven. 1x per week is wel te doen, een 365 project lijkt mij dan ook veel moeilijker. Wat voor mij een uitdaging blijft is met een matige camera zoals op mijn telefoon een mooi beeld te vinden.
Killyenn
Geplaatst: 02-01-16 13:58
De laatste alweer, bizar! Vond het erg leuk om mee te doen, het daagt inderdaad wel uit om meer te fotograferen. Denk dat ik nu even een jaar oversla, maar ik ga zeker proberen om voor mezelf op dit tempo door te fotograferen
Week 52
Ingvild
Geplaatst: 02-01-16 14:05
Week 53
Ik vond het ook heel leuk om mee te doen. Ook een goede stimulans om elke week je camera vast te pakken. Veel prachtige foto's langs zien komen. Ik hoop volgend jaar meer tijd te hebben om feedback te kunnen geven.
week 53, al weer de laatste week. Ik weet nog niet of ik de komende editie mee doe, omdat ik geregeld niet heb gefotografeerd en dus een oude foto inleverde. Tevens wens ik iedereen nog een gelukkig nieuw (fotografie) jaar