Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:Weet iemand hier waar je goedkoop Memorystick Pro Duo kan bestellen?
Manon88 schreef:Gelukkig is de goedkoopste maar 2 euro goedkoper dan hoe ik 'm nu heb bestelden die was nog zonder verzendkosten. Toch bedankt!
merrietje schreef:Is er ook iemand met de fujifinepix s5800? Deze leek me ook wel leuk
wake_up schreef:Ik heb even de verschillen tussen Nikon D40 en D40x opgezocht:Ik zit te twijfelen om een nieuwe camera aan te schaffen.
ik ben gister al in een winkel wezen kijken,
maar daar hadden ze niet echt veel..
zelf lijken deze me heel goed :
Canon Eos 300D
Canon Eos 400D? [ weet niet precies hoe hij heet]
Nikon D40 X
Nikon D60
Olympus E500.
ojaa, en de Canon eos 30 D
Ik weet niet welke van deze digitale spiegelreflexcamera's zijn?
en heeft iemand ervaring met deze camera's, of weet nog een andere goede camera?
Sietez schreef:Ik ben eruit welke camera ik ga nemen namelijk de Canon EOS 450D.
Er heerst bij mij alleen toch een kleine twijfel. Ik heb nog ontzettend weinig ervaring op het gebied van fotografie/digitale camera's. Raden jullie het dan af om zo'n camera te kopen?
Of krijg je het meestal wel snel onder de knie?
xDramaQueen schreef:ik vind het zonde van het geld, je kan niet van compact naar spiegelreflex, laatst werd er een vraag gesteld door iemand help mn bewegingsfoto's zijn wazig hij staat altijd op de sportstand of autostand.. ja duh... zonde van het geld, koop toch eerst een camera ervoor oa een fuji finepix.
Nouks schreef:xDramaQueen schreef:ik vind het zonde van het geld, je kan niet van compact naar spiegelreflex, laatst werd er een vraag gesteld door iemand help mn bewegingsfoto's zijn wazig hij staat altijd op de sportstand of autostand.. ja duh... zonde van het geld, koop toch eerst een camera ervoor oa een fuji finepix.
Waarom is het zonde van je geld als je van compact overstapt op spiegelreflexcamera? Moet iedereen dan altijd maar blijven hangen bij z'n compactje?
Die vraag was inderdaad geen hele handige. Maar ach, sommige mensen hebben gewoon nog veel te leren. En dan ga ik er verder niet over oordelen of zo iemand dan beter geen DSLR had kunnen aanschaffen, je kunt 't ook best leren met een DSLR.
merrietje schreef:Is er ook iemand met de fujifinepix s5800? Deze leek me ook wel leuk