Komt er weer een vervolg? Ik zou volgend jaar graag vol goede moed weer mee willen doen
Ja zeker. Het moet nog wel aangemaakt worden. Ik ben nog in overleg met Agossie, maar ik heb tot en met morgen 0 tijd verder.
Marjo
Geplaatst: 30-12-15 22:09
Voor de laatste week van het jaar, een laatste foto van Winston
tesseke
Geplaatst: 30-12-15 22:36
Week 53
De laatste foto van het jaar, en voorlopig voor mij ook in dit topic. Na 3 jaar geen enkele week overgeslagen te hebben heb ik beslist om er (voorlopig) mee te stoppen. Binnenkort begin ik met stages en afstuderen, waardoor ik het met momenten vreselijk druk ga hebben. Ik had graag nog verder gedaan, maar ik moet ook aan mezelf denken. Fotograferen is tenslotte wel een ontspanning voor mij, maar soms was het stressen dat ik mijn foto nog niet had ingeleverd.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de feedback en de mooie foto's. Helaas heb ik dit jaar al te weinig tijd gehad om feedback te geven. Af en toe lukte het wel, maar wou hier actiever in zijn omdat je hier ook vreselijk veel van bijleert. Door dit topic ben ik begonnen met foto's te bewerken en bewuster te kijken.
Agossie en JewEmm: superhard bedankt om elke week de lijst weer te doen. Heel erg veel respect voor jullie!
Voor iedereen veel fotografeerplezier in 2016 gewenst! Meekijken in het nieuwe topic ga ik zeker en vast doen.
joeluna
Geplaatst: 30-12-15 22:49
And the last one - Week 53
ismy
Geplaatst: 31-12-15 09:57
Om het jaar maar mee af te sluiten.. Iedereen een heel erg gelukkig nieuw jaar gewenst!