[Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:49

Ashleytjee schreef:
aaaah ze is bezig met die van mij!!

Ik heb dei van jou af,, geef je mail adres maar of msn en ik stuur hem,, mijn mail is lieke79@hotmail.com

1234

Re: [Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 18:31

K ben ook maar eens wat gaan tekenen (2 à 3 uurtjes ) (wel uit een tekenboek, maar k moet zeggen: t is nog wel behoorlijk moeilijk voor een beginner als ik! ) Vooral de schaduwen waren heel erg moeilijk. Maar zelf vind ik hem voor de 1e keer wel suuuper mooi geworden hier zijn wat fotootjes (heb ze met mijn mobiel gemaakt, dus ze zijn niet van hele goede kwaliteit...:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
deze is een beetje vaag geworden...

ben benieuwd wat jullie ervan vinden....
dus geef maar wat tips (houdt er wel rekening mee dat dit mijn 2e tekening pas is he?)

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 18:57

ik vind ze heel mooi geworden en vind ze helemaaaaal neiet op een beginners tek lijken!!!!

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:35

Ik vind hem ook mooi getekend Is heel handig zo'n tekenboek om te oefenen, beter dan meteen van een foto af.

Volgens mij lijken de oren wel een beetje te groot?

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 20:00

dankje Ik had ook niet verwacht dat ze zo goed zouden lukken
maar toch is dit pas mijn 2e tekening (ik kreeg voor sinterklaas pas dat tekenboek (pakket) en ging er dus gister mee beginnen.
De oren lijken inderdaad iets te groot, dat zag ik toen ik de foto had gemaakt inderdaad ook, daar zal ik even aan werken...

en dat tekenboek is ook inderdaad heel handig, want ik leer er zelf heel veel van (hoe de verhoudingen en schaduwen in elkaar zitten enzo...) Alleen een foto tekenen vind ik nog veel te moeilijk, nouwja... de schaduwen in iedergeval, dus daar wacht ik nog maar even mee, en oefen eerst uit dat boek

(hij hangt nu in mijn kamer hihi)

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 21:15

ik vind m heel goed voor een 2e keer!!! veel succes met je tekenen!!

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:27

friezenluver@ thnx!

Ik vind het jammer dat ik doordeweeks nooit echt tijd heb om (proberen) te tekenen Maar dan ga ik maar in het weekend ga ik dan maar iets proberen

Nu ga ik dan ook echt meer in op de verhoudingen en schaduwen enzo.. (wat ik nog wel het moeilijkste van alles vind, maar wat toch ook wel het belangrijkst is, anders heb ik een plat paard met een hoofd dat 2 keer zo groot is als hij zelf hihi)

rOmii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:07

Ik teken niet vaak maar ik wil *als beginner* wel eens een poging wagen dan vind ik het nou net niet leuk om men eigen verzorgpaarden te tekenen.
heeft iemand een leuk paardje op de foto die ik mag *proberen* na te tekenen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:15

rOmii schreef:
Ik teken niet vaak maar ik wil *als beginner* wel eens een poging wagen dan vind ik het nou net niet leuk om men eigen verzorgpaarden te tekenen.
heeft iemand een leuk paardje op de foto die ik mag *proberen* na te tekenen?

je mag Katinka wel tekenen, als je wilt foto's staan in mijn profiel..

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:19

@rOmii en andere teken Bokkers, jullie mogen mijn verzorgpony wel natekenen. Vind het ook niet erg als ze wordt getekend door mensen die een 'oefenpaardje' nodig hebben. Hieronder wat foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als je nog meer foto's nodig hebt, hoor ik het wel.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:35

en ook in mijn profiel staan nog wat foto's van mn paardjes.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:56

Ik heb een vraagje

Ik wil de eigenaresse van mijn verzorgpaard voor kerst iets leuks kado doen. Nu wilde ik graag een foto van haar paard nagetekend hebben (het liefst op A3 of A2 formaat) en thuisgestuurd krijgen, zodat ik hem in een grote lijst kan doen en aan haar kan geven.

Nu ben ik dus op zoek naar iemand die dit, voor niet al te veel geld, voor mij wil doen. Ik wil wel graag een bijna 'levensecht' portret, dus eentje die naar mijn gevoel ontzettend dicht bij de werkelijkheid zit, waar ik echt bij denk: 'dát is het'

Ik vroeg mij dus af of er hier meerdere mensen zijn die een tekening voor mij zouden willen/kunnen maken, zodat ik meer keus heb.

PB me maar wat je prijzen zijn, en als ik nog zo rijk ben, stuur ik foto's

Alvast bedankt!

Tetris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:00

Misschien handig om foto's te plaatsen zodat de mensen die willen tekenen kunnen zien óf ze het wel willen tekenen

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:09

Citaat:
PB me maar wat je prijzen zijn, en als ik nog zo rijk ben, stuur ik foto's

Kan het niet op deze manier dan? Ik zet liever geen foto's in dit topic, aangezien de eigenaresse ook op bokt zit

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:37

haiii !! ik heb even een vraagje!!!

Ik wil graag een tekening hebben van mn paardje [ Arabier ] .
En ik vroeg me af of iemand hier, (tegen betaling natuurlijk) het leuk zou vinden om van mn Abdullah een tekening te maken, van een foto. Misschien zelfs wel twee, maar alles op zn tijd!!!

Ik hoop dat iemand er zin in heeft, als je interesse hebt, wil je dan even een PB-tje sturen!!??

Groetjes Sylvia .

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 13:22

het is hier stil (geworden)...
ik ben nu bezig met een tekening (de naam ben ik even kwijt )

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 13:26

Ik heb de tekening van die schets af, wacht alleen nog even op een rectie van de eigenaar of die ook daadwerkelijk klopt, maar als die goed is zal ik hem hier plaatsen .

Lessien_2810

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:51

hallo allemaal,;)

Ik ben een meisje van 15 die heel erg veel van paarden en van tekenen houd. Ik heb sinds mijn 5e altijd al een tikje met tekenen gehad. Op school doe ik eerlijk gezegd niets anders meer. Jammer genoeg heb ik nou geen voorbeelden om jullie te laten zien wat voor dingen in produceer op school.

Wat ik graag zou willen vragen of er nog mensen zijn die een portret van hun paard willen laten tekenen, een vriendin van me (die ook toevallig hier op bokt ergens rondhangt) adviseerde dat ik het beste bij bokt er iets mee kon doen. ik zou het voor een klein beetje geld graag willen doen. Ben jij iemand die graag een portret wil? Stuur me dan een mailtje en een foto van je paard . Dan spreken we later wel af wat er allemaal verder nog moet gebeuren.

Groetjes, Lessien.

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:51

Is het echt niet mogelijk wat voorbeelden te laten zien?
Nu kan niemand je niveau inschatten...

Lessien_2810

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:46

je hebt gelijk maanmeisje, ik zal zo snel mogelijk wat voorbeeldjes op bokt zetten =)

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:39

Ik ga ook een poging doen tot tekenen Heb net een aantal mooie foto's uitgekozen uit de vorige 10 pagina's tot nu en k ga straks even aan de slag Morgen ook, ben morgen toch om 11 uur al uit

Ookami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:31

Ik wil een elfje tekenen die een eenhoorn aait (cliché, ik weet het )
Heeft iemand een foto van paard dat geaaid word die ik mag gebruiken?

Lessien_2810

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:54

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:48

Ik wil best wel eens een paardje tekenen van iemand, mn lerares zegt dat ik een tekenhand heb .. ( Raar mens ) Maarja

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:52

Djuukiej,
Op de vorige pagina of de pagina dervoor staan wat foto's van mariska + nike. als je wil mag je een van hun best doen