wie zou voor mij deze foto willen bewerken? - graag het rechtse paard weg halen als dat kan - en de ondertiteling
en ik had nog een vraag: zou iemand deze foto's kunnen samenvoegen want dit is mijn verzorgpaard en die is 23-09-08 ingeslapen en ik mis haar heel erg en wil graag een leuke foto laten uitvergroten je mag je eigen ideeen gebruiken
Hier even een oproepje aan de fotograven Voor dit topic: [UK] [GAME] Allemaal dezelfde foto tekenen topic deel 9!! ben ik nog op zoek naar wat nieuwe uitdagende foto's In het topic zelf staan al wat eisen waar de foto aan moet voldoen Misschien dat er hier nog mensen zijn die een foto ter beschikking willen stellen? Hier nog even wat punten om rekening mee te houden als je een foto wilt insturen: Foto per pb naar mij, meteen op groot formaat sturen zodat ik daar niet later nog achteraan moet, duidelijke goed natekenbare foto's, aparte/uitdagende onderwerpen (dus niet de standaard paardenhoofdfoto's of huis tuin en keuken foto's van de kat oid Echt iets uitdagends en een foto van goede kwaliteit)
En zou iemand voor mij van dit plaatje wat hier onder staat een mooie avatar willen maken? Deze twee foto's dan in elkaar overvloeien? Als het kan, weet dat ik moeilijk ben, maar kan iemand ook de datum enzo dan wegwerken? Is wel mooier voor de avatar
Graag zou ik willen vragen of iemand de volgende fotobewerking voor mij zou willen doen:
Op de 1e foto staan een groep mensen exclusief mijn zusje die de foto heeft gemaakt. Op de 2e foto staat mijn zusje er wel bij op (de meest links staande persoon, met het rossige lange haar). Graag zou ik willen vragen of iemand mijn zusje uit de 2e foto wil knippen en haar op de 1e foto wil toevoegen. Ik kan de foto's als het nodig is opsturen per mail. Alvast bedankt!
Aangezien me vriend over 15 daagjes jarig is wil ik een tegel bestellen met erop een foto. Helaas hebben we maar 1 leuke foto maar ik stoor me heel erg aan zijn capuchon, hij zit aan de zijkant los zoals jullie op de foto kunnen zien. Is er iemand die dit voor mij zou kunnen wegwerken of er wat anders mee kan doen?
Zou iemand voor mij een hele mooie bewerking kunnen maken van mijn mama en mijn lieve paard(vianne)? Ze zijn allebei overleden en mis ze enorm. Graag zou ik 2 foto's in een bewerking willen en dan met het zinnetje: Wish that you were here. (liedje van pink floyd)
Je kunt hier de foto's uithalen. Mama's foto's heb ik helaas moeten inscannen dus kwaliteit is niet van je het, maar ik hoop dat jullie er toch wat moois van kunnen brouwen! * ik wil de mooiste uiteindelijk als hyves achtergrond doen en uitprinten.
Zou iemand voor mij van deze foto iets inspirerends willen maken ? Bijv met waarmee het te maken heeft ´´18 juni 2009! Want dan zijn we 5jaar saampies´´! Alvast dank!
& Vervolgens zou ik een mooi bewerkt plaatje van deze foto willen ?
Wie zou er voor mij een leuke bewerking kunnen maken. Ik heb vanaf 24-03-08 een hele lieve vriend. Hij heet Thomas en ik heet Dominique. Jullie mogen helemaal zelf weten hoe je het wilt maken.