Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:Tja, en dat doet ie bij mij nou net niet.Ik krijg, ookal neem ik de foto die jij ook had bewerkt. Alleen een deel scherp.
Wat ben ik toch weer héééérlijk bezig.
smeetjoew schreef:hah, oke! Is goed. Hartstikke bedankt alvast!!!
Sinti__LoveU schreef:ja ik heb het gezien.. maar ze willen ja geen foto's meer bewerken voor me.. dus hoef ook niks meer te plaatsen!
VIPPIEKIPPIE schreef:Ik ben mijn profiel aan het pimpen, en ik dacht, misschien is het leuk om van ieder paard een mooie bewerking te hebben (het gaat dan om zo'n 9 paarden..). Ik heb mooie scherpe foto's van ieder paard, 2 zijn er al gedaan, het heeft geen haast, en jullie moeten maar kijken of jullie dat willen, zou graag een ja of nee hier willen...-Wil jullie niet aan het werk zetten hoor, maar zelf bak ik er niks van, en ik dacht dat is misschien wel leuk. Ik hoor wel of er "animo" voor is..
Jaimyliefje schreef:@ pollyagain, wauw, wat leuk
in het linkje in mijn onderschrift staan nog wel foto's die ook zin hebben om bewerkt te wordenen mijn profiel staat ook open..
dus als je zin en tijd hebt??
Shalimar schreef:Even een algemene mededeling.
Als jou foto's niet bewerkt worden dan is dat niet omdat we niet willen maar omdat we weinig met de foto kunnen in onze ogen. We bewerken wat we leuk vinden en als de foto ons aantrekt. Is je foto onder of overbelicht, onscherp, rare houding van paard, te klein of te ver weg dan is het niet aantrekkelijk om te bewerken.
Voorbeeld:
Niet aantrekkelijke foto:![]()
Wel aantrekkelijke foto: