is er iemand zo lief om voor mij een nieuwe bewegende avatar te maken ? Graag met mooie overgangen, en de namen in de plaatjes. Er mag ook nog wel een leuk blauw of rood randje om de plaatjes, maar dat hoeft niet als het teveel werk is :
je gaat naar user control panel dan naar profiel en dan zie je avatar staan daar moet je de link invullen, bij afmetingen moet je het leeglaten of 60x60 invullen
heej het is weer tijd voor een avatar update voor mij denk ik ik heb van deze maand veel erg veel nieuwe foto's zowieso van 7 t/m gister 19 augustus dus ga ff zoeken moment
ik zou ze het liefst in die volgorde en dan gewoon de normale foto's sgattig versierd als dat zou kunnen en dan de normale foto's lila omlijnt en zou het dan kunnen dat ze dan in verschillende vormen te voorschijn komen ik weet niet precies hoe ik et uit moet leggen
groetjes marrianne
S_uus
zou iemand voor mij ook zoon mooi ding willen maken rij nu een maand en heb een paar mooie foto's maar zou iemand zoon foto van mij en cony met hartjes willen maken? en dan i love you cony hier heb je de foto
heb alleen een probleem met de foto want ik wil samen met cony er op allen ik heb aleen een foto van mij en een paar vrienden ik ben zelf de gene met het zwarte en oranje t-shirt