robin_love, je mag wel voor mij bewerken als je wilt.
Dit is Joyce: ze is van mij gescheiden omdat ze verkocht moest worden ik mis haar echt heel erg en hou ontzettend veel van haar!! Joyce en ik eronder: dit is joyce met mij erop (alleen voor de foto natuurlijk!) Dit is haar veulen hengst, Dondertje: hij is helaas met haar mee gegaan. en voor hem geld ook, ik hou ontzettend veel van hem en mis hem heel erg Dit zijn Janneke en Dondertje samen. Janneke is er nog wel. dit zijn echt de 2 liefste kleine schatjes die er zijn.
Ik hoop dat je ze voor mij wilt bewerken. sorry dat het er zoveel zijn
Met vriendelijke groetjes BianCatjee, en alvast bedankt!
Bedankt voor alle mooie bewerkingen van beautje! Willen jullie nog even van pagina 37 (of 36 ) bewerken? Willen jullie ook deze glitternamen maken? -Fort -Beau -Pebbles -Nouky -I miss you Beau! -Always in my hart......... Alvast duizend maal bedankt! Ik wil ook bewerken dus als jullie wat foto's hebben....
@horsieslover Ik ben momenteel met een Edge Detection en een Solarize serie bezig, voorbeelden: Solarize: Edge Detection: Soms als ik Edge Detection toepas, dan word de foto te zwart en zie je het dier/mens niet meer, dan pas ik Solarize toe. Als ik veel tijd heb, doe ik ze allebei! Als er meer dan 2 foto's per aanvraag staan, dan bedenk ik er een andere bij! Ik maak dit met Irfan View.
wil iemand deze foto's bewerken ? liefst geen foto's uitknippen en gewoon op een andere achtergrond plakken de link is wegens de grootte en het paard heet Beau de l'Air