hihi w8 ik geef anders ook wel ff eeen andere makkelijkere foto:P Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hihi w8 ik geef anders ook wel ff eeen andere makkelijkere foto:P
smeetjoew schreef:@Fantine: Je kunt veel dichter op elkaar kleuren en de schaduwen worden heel veel mooier en nauwkeuriger. Potlood is veel groffer dan grafiet. Kijk maar eens op de site van Remy @bokt voor nog veel meer onwijs mooie voorbeelden!!
kan t niet laten.
) toch bekend staat als een van de beste tekenwinkels(igg hier in Eindhoven)
lovewally schreef:wil iemand mijn paardje tekenen ?![]()
voor andere http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=565560&hilit= of in mijn profiel al vast bedankt

Ik moet er nog heel veel mee oefenene, dit is pas mijn eerste tekening die ik er mee heb gemaakt.

)
)die ik mag natekenen(wel tegen vergoeding zie site)??
:
met pastel, ik heb nog maar 1 x met pastel gewerkt, en ga me nu dus eens echt uitleven
die houd ik in mijn achterhoofd!!
Nevony schreef:Wpuw dat is zeker een mooie foyt en ook zeker een heel mooi paard, echt geknipt voor een mooie tekening, ik ben nog met wat andere dingen bezig, maar zou je me deze foto in het groot willen pb-en en dan ook een (rij)foto van het hele paard?

meestal haal ik het na een uurtje al uit mijn onderschrift
maar het is vakantie dus het blijft wel effe staan totdat ik 8 opdrachten heb, dan is het wel genoeg geweest

lekker rusten