ghighi, zie je nou. Ik zei het toch al. Iedereen moet gewoon iets anders orgineels bedenken waar ie goed in is. Als iedereen hetzelfde doet, dan is het niet meer leuk... Verder mooi gemaakt, iets netter afwerken volgende keer. Als je het contrast vreselijk omhoog gooit krijg je overbelichte vlakken.
Danku smeetjoew. Ik denk, laat ik dan maar eens wat orgineler doen Maar ik heb juist expres geen achtergrond gedaan en ik kan em ook al niet meer veranderen, handig
@DebbJ: Heb je voor mij mooie hoofdfoto's, want in je profiel doen het eerste aantal foto's het niet. t/m die graasfoto... @Nynkk: die is ook erg mooi!! Wat ik alleen altijd jammer vind bij jouw bewerkingen is dat je sommige dingen helemaal vaag ''nevelt'' Zoals nu bij het oor. Dat stoort een beetje. Maar die lichtstralen geven 'm een mooi effect bij die zwarte achtergrond.
ja, dat doe ik ook wel eens. Maar soms zie je dat bij jouw bewerkingen wat te sterk. @Lyido: LEUK!! @Ymneuss: @XlucienneX: wat bedoel je eigenlijk met die foto? Moeten we die bewerken? Er staat trouwens ook een COPYRIGHT doorheen. Moet je eerst niet toestemming vragen?!! Vad dat Copyright, wordt de bewerking niet mooier en je mag niet zomaar copyrights eraf bewerken.