Jespri schreef:
Cochemmmmmm
I want back Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zou zelf iets van de onderkant afgehaald hebben zodat het onderwerp net iets meer in het midden staat, maar deze uitsnede heeft ook wel wat!
Heb je ook nog een foto dat de zon net iets hoger is? Nu is het net alsof er een 'hapje' uit de heuvel is, al stoort het me niet.
Mooie foto, lijkt ietwat scheef qua horizon? Maar het stoort me niet.

Niets op aan te merken.
Ik vind de foto onderaan iets te krap gesneden en aan de bovenkant is er nog aardig wat ruimte over. Misschien kan je de volgende keer de pony iets meer in het midden van de foto zetten? Verder een leuke foto!
Mooie foto, verder niets op aan te merken!
Hij lijkt scherper op de tak dan op de bloem zelf, maar dat is niet storend.
Foto doet mij niet zoveel maar als je de horizon recht zou trekken en iets meer contrast toe zou voegen denk ik dat het al een heel andere foto wordt!

Hannemarie schreef:Wilde eigenlijk vorige week een feedbackrondje doen voor week 8, maar ben daar helaas niet aan toegekomen...
Dus hier mijn feedback van week 9
tesseke Oh, wauw! Ik vind alles aan deze foto kloppen. De hond kleurt mooi bij de achtergrond, de pose is niet zo standaard en de foto is mooi scherp. Niets aan toe te voegen!
Ik ben er erg blij mee. Ik ben vaak te kritisch en onzeker naar mijn eigen foto's, dus dan is het wel fijn om de mening van iemand anders te lezen.
Ook had Sammie wat meer naar rechts mogen zitten, maar op een juiste manier wat meer uitsnijden ging niet want dan werd hij helaas echt te krap..

Klopt, zag ik ook. Terwijl ik die scherpstelpunten op m’n camera zegmaar wel op de bloem had. Maar vond het verder ook niet storend. Leuk om te horen!
Talithah schreef:Dankje wel Hannemarie weet niet wat voor bewerking je bedoelt, ben ik niet goed mee maar wel leuk positief!

LoveUggs schreef:Talithah schreef:Dankje wel Hannemarie weet niet wat voor bewerking je bedoelt, ben ik niet goed mee maar wel leuk positief!
Welk programma heb je voor de nabewerking? Ik denk dat je met het spelen met hooglichten en schaduwen al een eindje komt hoor!
Ga er eens mee spelen om te kijken wat wat doet in je foto. Kan je nog best wat van leren!