Pfff.... Drukke weken hier... Maar omdat ik mezelf beloofd heb dit jaar geen foto's ouder dan 2 weken in te leveren is hier nog een foto van vorige week zaterdag. Het podium van de Omloop van het Nieuwsblad in Gent. Geen hoogstandje.
Gister genomen in Ouwehands dieren park, vlak voor het begon te regenen. Vond het erg moeilijk kiezen tussen deze en nog een andere foto maar aangezien ik denk dat ik deze week niks anders fotografeer heb ik vast een back up voor volgende week
mariekeoo
Geplaatst: 06-03-17 23:58
Samenvatting week 9 – 2017
Agossie Hele mooie foto! een duidelijke sfeer gecreëerd. Je blijft zoeken naar nieuwe dingen in de foto! leuk
aMomentLT gave foto! denk wel dat ik het oppervlakte van de kikker te groot vind. Persoonlijk vind ik hem teveel afwezig. Ook mis ik een duidelijke scherpstel punt. Of ik kijk er gewoon overheen haha
Annetjuuh Mooie kaars met dat groen. Geeft toch wel weer een andere sfeer. Niet dat warme warme. Leuk
Athelas gaaf gedaan! heb het zelf nog nooit geprobeerd. Na mijn mening hadden de letters wat feller gekund. maar dat is persoonlijke mening denk ik.
Bellatrix Mooie foto en mooie kat. Had hem persoonlijk interessanter gevonden in kleur. Maar ook zwart wit heeft weer wat bijzonders.
BernetteO Ik heb geen idee welke bloem het is. Maar het onderwerp staat mooi centraal. Mooie kleuren. Goeie kwaliteit foto.
Biebz Mooi idee. De foto is na mijn mening wat te donker, daardoor minder interessant om naar te kijken. Doordat hij zo donker is vallen de ogen van de hond een beetje weg. En dat is nou net wat het beestje zo levendig maakt.
borstnoot Carnavals foto! Mooie goeie kwaliteit foto. Leuke sfeer. Zou zo mee willen feesten
Bumblehorse Leuke foto. Misschien had de uitsnede iets breder moeten zijn. Nu kapt hij de zee zo in het front af. Vind ik persoonlijke zonde.
caaramel mooie natuurlijke foto. horizon mooi recht. Wel wat ruis in de boven hoek wat mij wat stoort. Maar mooie kleuren.
Calice Ahh een lentegevoel geeft jouw foto! heerlijk
Dandy200 Haflinger + mooie manen + een goede foto = een top foto voor mij
Eefsel2109 Wat een aaibare hond. Kijkt echt zo van aai me Mooie warme kleuren wat matchend is met de hond.
Eske_B Mooie foto! jammer van de pixels in de achtergrond. Misschien wat glad maken met photoshop? Geeft een rustiger beeld in je foto.
Fem het lammetjes seizoen is weer begonnen! Mooie gevoelsfoto! straalt rust uit
F_Orumster Das een interessante foto! met wat voor instellingen heb je deze foto gemaakt? met statief neem ik aan?
Fris Mooie foto! had hem zelf iets schuiner genomen zodat je net iets meer oog ziet. Maar mooie scherpte en kleuren.
geerte Ik wil bij jouw foto steeds naar beneden scrollen. wil dolgraag zien wat er onder het onderste randje verstopt zit. Compositie mag wat meer naar het onderwerp gebracht worden en wat minder grijze lucht
GerdjeHoran Mooie foto, mooie kleuren, mooie lichtinval en mooie scherpte. weinig op aan te merken!
hamsterfan deze foto is hopelijk niet deze week genomen hier in nederland! Wat een vrolijke meid in de sneeuw. Heerlijke sfeer.
horserider22 Mooie foto! had wel graag de bloemen wat centraler gehad. Maar dat is persoonlijk
horses_m Mooie konijntje Mooie scherpte. weerkaatsing op het oog van het konijn vind ik wat minder.
ILoveJip Hahah harry potter! foto kwam echt tot leven toen ik de hoed zag. Net of je gekozen werd in welk team je ging.
Jessica_1998 Leuk gedaan met sterretjes! leuke foto
JewEmm Leuke foto! veel zeggend en echt een sfeertje wat ik prettig vind.
Joeluna Nog een carnavals foto. heerlijk. ziet er leuk uit.
joysjuh1987 Jammer dan de zon niet helemaal scherp is! de sfeer en kleuren zijn wel heel mooi.
kirsten4 Mooie compositie en mooie zachte kleuren.
LoveSenna Jammer dat de ogen van het paard niet volledig geopend zijn. Verder wel goed scherp. hier de volgende keer even op letten.
LoveUggs Hele mooie foto! wil het zelf binnenkort proberen. leuk effect. wat waren je instellingen bij deze foto?
magda_90 Mooie zachte kleuren, Hond word hierdoor erg aaibaar.
Mariett Mooie foto. Sprookjesachtige sfeer! Paard leek rondom wel wat opgelicht te zijn. heb je dit express gedaan?