[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:56

Op de valreep...

Week 6

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 00:02

De samenvatting van week 6 - 2016:

Agossie
Appelstroop verzamelt hier
Argai
Asselruiter
Athelas verzamelt hier
_Balou verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
Biebz verzamelt hier
caaramel
calice
CastaMickey
CrazyIris verzamelt hier
Deetjeeuh
Eefsel2109
EskeGirl
FristiLover
GerdjeHoran verzamelt hier
Gub
hamsterfan
horserider22
horsesm verzamelt hier
Ingvild
IsaCalixa verzamelt hier
ismy
jesicaaaa verzamelt hier
Jespri verzamelt hier
JewEmm verzamelt hier
joeluna verzamelt hier
Joysieee
kirsten4 verzamelt hier
k_m
Laura_Stella
Lolleke verzamelt hier
Luckyy80
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marjoow verzamelt hier
Moirin
Murosh verzamelt hier
Nayomie
NESCAFE verzamelt hier
Niobe verzamelt hier
peca
pradadaan
Revanches
Sanne_com
Shiloh verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
S_imonee
Stumper_
Tigress hier
Tivara
xMaxxiee verzamelt hier
xmichxrocky verzamelt hier
xniieeenke
_xrose

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 08:59

Jespri, dankjewel voor je feedback! Neem aan dat je het over m'n week 6 (hondje) hebt? Heb er inderdaad ietsje kleur aan toegevoegd maar niet teveel haha. Maakte het ietsje levendiger, omdat het al flink aan het schemeren was :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 09:26

Ik ga meteen door voor week 7:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 10:16

Hierbij mijn week 7

Afbeelding

EDIT: ik ga trouwens hier mijn foto's verzamelen: *knip* Ik vind het wel leuk om alle foto's bij elkaar te hebben :)
Laatst bijgewerkt door Nadia op 30-08-18 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek naam verwijderd

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:09

Bedankt voor de feedback!
En Agossie natuurlijk weer heel erg bedankt voor de lijst +:)+

Week 7.
Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:21

Mijn week 6:

Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:30

Oeps bedoel week 7

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:50

Mijn week 7 even snel. Wegens omstandigheden vanaf mijn telefoon dus weet niet of de kwaliteit ook lekker is op een beeldscherm.
Foto's gemaakt van een wakeboard by-night event. Wakeboarders die rondgaan op de lijn met ledjes aan hun boards etc. Verder niet een superstrakke foto, want geen statief (extra challenging? :p) maar wel leuk om te doen!

Week 7
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:10

Bedankt voor de feedback Jespri! :D

Appelstroop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:47

Bedankt voor de feedback allemaal!
@Jespri: Hoe kan ik zo’n foto spannender maken? Ik had nog een foto, waar ik ingezoemd heb op de boom en de lamp, maar daar had ik een kortere sluitertijd en flits nodig, dat was weer minder.

Feedback Week 6
Als je er niet tussen staat vind ik het gewoon een goede foto en heb ik niets toe te voegen.
k_m: Gave foto! Ik vind hem alleen een beetje te licht.
xMaxxiee: Haha leuk verhaal! Het was wel grappig geweest als je nog wat meer van het aquarium van de ouders had kunnen zien.
Luckyy80: Ik vind hem wel scherp, maar ik moet zeggen dat ik daar ook niet zo goed kan zien :') . Ik vind het wel jammer dat de rechterkant wat wegvalt in de zwarte achtergrond/schaduw.
Nayomie: Mooi plaatje. Ik hou zelf niet zo van een rand eromheen. En ik denk dat je de foto spannender kan maken door wat meer variatie te zoeken in de bosrand. Dus als je wat meer naar rechts had gestaan, had je een stukje dichter bos (links) en wat meer open (rechts) gehad.
S_imonee: Kan je makkelijker letters of figuren maken als je de lichtjes in plaats van de camera beweegt?
Tivara: Mooie compositie. Ik had het denk ik mooier gevonden als het hart van de bloem scherp was geweest.
Stumper_: Leuk idee en mooi ingericht! Ik denk dat als je de foto vanuit een lager standpunt neemt, het wat spannender wordt en dan zit de lamp niet meer voor het kastje en heb je minder last van de stoel.

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:32

Week 7 :)

Vanochtend scheen het zonnetje dus een fotoshoot voor smiddags gepland.. Daar aangekomen was de zon natuurlijk verdwenen _O-

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:47

Appelstroop: Dat denk ik wel, maar dit waren lantaarnpalen (oranje), volgens mij is het rode licht van een brug oid en het witte licht was een rijdende auto. Ik kon ze dus niet zelf bewegen haha. Dat staat nog wel een keer op de planning om te doen.

Wat een mooie foto horsesm! Wat is dat voor ras?

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:10

Hallo iedereen! Ik heb heeeeeeel erg veel zin om weer mee te gaan doen! Ik heb het vorig jaar aardig vol gehouden, maar door een hele drukke periode was ik helaas afgehaakt. Dit jaar ga ik het proberen helemaal vol te houden omdat ik van mening ben dat je echt gemotiveerd blijft om nieuwe foto's te maken en je echt super veel leert van anderen.

ik wil even GerdjeHoran bedanken haha omdat ze ervoor heeft gezorgd dat ik weer mee ga doen *\o/*

Hierbij dus week 7:
Afbeelding

de feedback ga ik nu even op mn gemak uittypen :D ik zal deze zo erbij zetten *\o/* *\o/*

oeh wat heb ik er weer zin in! en het word ook weer steeds langer licht {:} dus de foto's stromen binnen :D

Ik ga mijn POTW hier verzamelen ----> https://flic.kr/s/aHskuFG6NK
Laatst bijgewerkt door louiisaa op 15-02-16 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:11

Super leuk dat je weer mee doet! :D

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:39

Potw week 7 feedback

Murosch- Wat een schatje zeg! Leuk dat je voor zwart-wit hebt gekozen! Ik zou de sluitertijd nog iets hoger hebben gezet, doordat het handje nu iets onscherp is. Maar omijngod wat een poepie <3

Peca- Leuk sfeerplaatje! Je hebt een minder hard contrast, en dat vind ik heel mooi bij deze foto. Zwart wit keuze is ook super gedaan!

Calice- Wat mega lief <3 super mooi dat de sneeuwvlekjes onscherp zijn en de focus ligt op je onderwerp, het heeft echt een super sfeertje zo! Echt heel lief!

NESCAFE- Een hele mooie wazige voor en achtergrond. Ik vind de kleuren ook super bij het plaatje passen, hierdoor krijg je die mooie sfeer in de foto! Heel leuk!

Lolleke- super leuk dat je zoiets doet! Het lijkt wel of als ik naar de blauwe lichtjes kijk, ze op een of andere manier naar binnen bewegen :’) heel leuk om eens te zien wat je allemaal kunt zonder daglicht haha.

Horsesm- Super scherp! Heel mooi gedaan! Ondanks weinig zon heb je toch een hele mooie lichte foto gemaakt! Je zou natuurlijk nog wat geel/rood/zonnige gloed tintjes erin kunnen gooien als je dat mooi vind en het wat zonniger wilt maken, maar de foto is echt super mooi gelukt! De oogjes komen er echt super lief en mooi uit!

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:45

Week 7

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:04

Dank je voor je feedback Louiisaa :D

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:07

week 7

Mijn labrador Pippa die haar grote vriend Denzel een dikke kus geeft :D

Afbeelding by Winniephotographie, on Flickr

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:21

Met name het bordje "Passeerplaats"maakt deze passage van honden wel heel bijzonder! ;)

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:22

Revanches inderdaad nu je het zegt!

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:28

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:31

Wat snoezig! <3

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 14:27

Week 7
Een keer compleet iets anders: Bloemen.
Afbeelding_DSC1656 by Maxime Willemsen, on Flickr

Helaas veel ruis, want mevrouw was weer eens vergeten de ISO aan te passen... En mezelf maar afvragen hoe ik aan zijn snelle sluitertijd kom in een bos... :')

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 15:10

Feedback week 6
_balou Erg mooi, niks op aan te merken!
_xrose Foto is iets overbelicht. Kleuren hadden ook iets meer eruit mogen springen, verder wel mooi scherp op het hoofdje.
Agossie Mooi scherp! Ik weet hoe lastig dat is in een zaal haha, super!
Appelstroop Aparte foto, had hem liever scherp gehad op de maan denk ik… Maar verder wel leuk!
Asselruiter Mag ik vragen waarom je op de neus scherpgesteld hebt? Verder wel een erg mooie foto!
Athelas Probeer meer ruimte te gebruiken in de foto, de lip is erg krap namelijk. Probeer daarnaast beiden ogen belicht te krijgen, het linker oog valt weg in de schaduw. Verder mooi!
Bellatrix Gave foto, erg mooie scherptediepte!
Biebz Mooie foto! Erg mooi scherp, en wat een lief koppie <3
Caaramel De man had er nog iets meer uit mogen springen, vind hem nu heel erg wegvallen in de achtergrond. Dit zou je inderdaad met de nabewerking nog kunnen oplossen. Maar erg mooi!
Calice Ach wat een scheetje… Mooie sfeervolle foto
Castamickey Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Hij is leuk! <3
Crazyiris Erg mooie foto!
Deetjeeuh Wat een leuke foto, mooie compositie. Kleuren hadden iets feller gemogen (ik hou van felle kleuren haha) maar verder super!
Eefsel2109 Wat een heerlijke foto! Blij koppie haha. Mooi scherp ook. Vind het alleen jammer dat zijn rechter oog in de schaduw valt, maar daar kun je weinig aan doen denk ik.
Eskegirl Gecondoleerd met het verlies! Maar wel een heerlijke foto om naar te kijken, je ziet hem lekker genieten in het gras… Mooi!
Fristilover Mooi foto idee, gaaf! Ik had alleen op de borstel scherpgestelt denk ik, maakt de foto iets spannender.
Gerdjehoran Aparte, maar gave foto!
Gub Erg gave foto! Super!
Hamsterfan Erg gaaf!
Horserider22 Heel erg donker, ik had meer licht gebruikt of hem met een bewerkingsprogramma meer opgelicht. Verder moeilijk te beoordelen omdat het zo donker is.
Horsesm Mooi! Gaaf dat je alles eromheen zo zwart gekregen hebt, en dan toch de kaars er zo mooi op. Ik krijg dat nooit voor elkaar haha. Maar wel mooi!
Ingvild Gave foto!
Isacalixa Erg mooi, niks op aan te merken! :o
Ismy Erg mooie foto! Niks op aan te merken!
Jesicaa Mooi drafmoment, kleuren hadden wat feller gemogen, maar verder mooi.
Jespri Gave foto! Straalt heel veel kracht en energie uit, en super scherp. Mooi!
JewEm Mooi dat je dat blauwe wel kleur hebt gegeven, dan springt het er echt uit. Heel gaaf!
Joeluna Aaah lief! Mooie foto :o
Joysiee Ik vind hem wel heel erg leuk! Hij kijkt zo lief, en wat een fijn kleurgebruik in de foto!
K_M Erg mooi! Niks op aan te merken!
Kirsten4 Ah wat een liefie! Mooie foto! Fijne warme kleuren, mooie sfeer erin.
Laura_stella Jammer van het hek, verder erg mooie foto!
Lolleke Erg gaaf!
Lucky80 Hier heb je inderdaad maar één oog scherp. Bij mij werkt het meestal om de foto van wat verder weg te pakken, minder dicht op het onderwerp. Dan kun je als scherptepunt het hele hoofd pakken bijvoorbeeld.
Maaaarije Mooie compositie, wat kijkt ie lief!
Magda_90 Mooie foto! Scherptepunt had naar mijn smaak meer in het midden mogen liggen ipv op de rand, maar verder erg mooi!
Mariett Ik vind het mooi(ik hou er juist van), maar hij is wel een beetje overbelicht. Verder mooie frisse kleur van het paard. Ik vind dat je de achtergrond goed naar achter heb weten brengen, valt nu een stuk minder op. Erg mooi!
MarijeR Stop met veulens posten, ik blijf aan het kwijlen <3 Wat een ontzettend lief droppie zeg! Fototechnisch ook erg mooi, iets te krap op recht naar mijn smaak, maar verder super!
Marjoow Wat een uitzicht, wauw! Erg mooi!
Moirin Scherptediepte had nog wat meer gemogen, qua kleuren had de kitten er iets meer uit mogen springen.
Murosch Hoe krijg je het voor elkaar. Ik heb vorige week ook uren geprobeerd om überhaupt een vis zichtbaar te hebben op de foto, en het was allemaal ruk. Dus goed gedaan, ik doe het je niet na!
Nayomie Fijne sfeervolle plaat! De rand eromheen had van mij alleen weggemogen.
NESCAFE Erg gaaf!
Neverland Disneeeey! <3 Gave foto zeg! Ik wil deze wel groot op mijn muur hebben, zo gaaf vind ik hem!
Niobe Wauw, super gaaf!
Peca Hij kijk lekker vrolijk :+ Erg krap uitgesneden ook. Maar verder leuk!
Pradadaan Gave foto! Ik vind hem erg mooi, en stoor me niet aan het feit dat hij scheef lijkt. Valt ook wel mee. Erg mooi scherp zeg, wauw!
Revanches Mooie foto, leuk idee zo met die sokjes!
S_imonee Mooi! Erg gave foto, niks op aan te merken!
Sanne_Com Ook deze foto is weer erg gaaf! Super!
Shiloh Erg leuke maar ook mooie foto! Niks op aan te merken!
Sicayes Wauw, wat heb je altijd een gave foto’s! Ik vind het alleen jammer dat je alleen op het koppie scherpgesteld heb…
Stumper Leuke foto, inderdaad de puntjes waar jij je aan stoort, daar stoor ik me ook aan haha.
Tigress Erg mooie foto! Vol kleur en super scherp, super!
Tivara Erg mooi! Niks op aan te merken
xmichxrocky Ik had de foto iets ruimer gepakt denk ik, ook de donkere randen onder en boven maakt de foto erg klein. Verder een mooi foto moment gekozen en goede scherpte!
xNiiienke Mooie scherptediepte, had hem liever van nog dichterbij gezien. Maar verder mooi!