Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Wat als je alleen opbouwend commentaar geeft over de foto's waar jij iets anders over wil melden dan alleen "mooie foto!"? Dat scheelt best wel denk ik... Of je verzamelt over de hele week alle commentaar in een Word bestand en voegt toe als je weer iets weet. Zo doe ik de lijst elke keer. Die staat gewoon in een Word document. Copy/paste en een beetje aanpassen.
Welkom, chip! Je staat op de lijst erbij.
lovey_ou schreef:Nou ik zou het nogal onbeleefd vinden als ze haar er af had gekniptHet zijn allemaal vriendinnen en dan zou je er opeens eentje af halen? Zou dat zelf niet pikken als ik er af was gehaald
Het is jammer maar trekt ook wel weer de aandacht
Agossie schreef:Tjessus, paar keer op pad geweest met camera (okay, "stal" is in dit geval "op pad") maar er zit gewoon niets bij dat ik zou willen plaatsen hier. Ik mis het even deze week. Morgen gaat het sneeuwen, dus wellicht nog maar een keer op pad met de camera.
Foto's van de shoot vorige week zijn zeer geslaagd, maar dit paardje wordt ingeslapen en ik zou het zelf, als eigenaar, niet op prijs stellen als deze foto's ergens zouden verschijnen zonder toestemming. (ik weet het, er zit geen "portretrecht" op paarden foto's, maar het gaat hier om goed fatsoen en emoties van iemand.)
Leonyr schreef:xMayo
Prachtige felle ogen! Ook jou kan ik aanraden om het bovenstaande stukje over compositie te lezen.