Ik heb geprobeerd wat te taxeren. Hopelijk hebben jullie er iets aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb geprobeerd wat te taxeren. Hopelijk hebben jullie er iets aan
Ben jij dat? Het paard vind ik wel mooi maar geen bijzondere compositie. De foto's in de linkjes vind ik wel leuk. Ik denk zo rond de 15-20 euro

). Ik zou zeggen rond de €20!
Felle kleuren is kwestie van smaak inderdaad. Ik hou er persoonlijk wel van als de foto's van het scherm spatten. rond de €50 zou ik zo zeggen!
ik hou me aan mijn commentaar die ik vorige keren heb gegeven. Zeker meer waard dan €40. Ik zit richting de €60-€70 te denken!
). Ik denk dat je je prijs best mag optrekken naar €15 hoor!

Scherptediepte vind ik daar in tegen wel mooi. 3e foto jammer dat de voorpluk voor de ogen zit van het paard. € 15-20,-
€ 30,-
De detailfoto van het oog vind ik heel mooi! € 25-30,-
de 1e foto had ik zelf meer als close up genomen. Dat je eigenlijk geen oren meer op de foto hebt.
Verder mis ik ook wat kleur in al je foto's.

Toch mis een bepaalde scherpte bij je foto's. (al is dit een stuk minder bij je 2e link). Nog even oefenen maar dat zit wel goed. Rond de 25/30euro.

Ik had de laatste tijd het fotograferen een beetje laten liggen(druk met studie enz.), maar ben bezig om het weer lekker op te pakken!
De ene foto is veel recenter dan de ander.

bij sommige fotos vind ik de achtergrond wat jammer, maar dat valt eigelijk goed mee! 15 euro vind ik een mooie prijs.
maar de laatste vind ik wel goed, genoeg ruimte, die is volgens mij wel rond de 20 waard.

15,- ?

ik hoop mensen te kunnen inspireren om iets "out of the box" te doen op locaties met hun huisdieren ipv alleen hun huisdieren op de foto te zetten in t gras.
Zou zo een shoot bij je willen boeken! Vind ze allemaal erg gaaf, ook de modellen.
Zeker wel €80,-
jou foto's zijn echt geweldig, zou er zeker rond de 70, 80 euro voor vragen!
en wat scherpte. Ik zou er eerlijk gezegt niks voor geven

. Er zit voor mij te veel ruis op, en dat vind ik dan eigenlijk best wel zonden. 20 euro denk ik wel ja

Nee, ik vind jou schatting echt waardeloos, sorry dat ik het zeg. Is het alleen omdat je zelf een shoot wilt regelen bij haar? Deetjeeuh schreef:Demi, als S&Z d'r foto's 30/40 euro waard zijn dan kunnen jij en ik het maar beter gratis gaan doen.Nee, ik vind jou schatting echt waardeloos, sorry dat ik het zeg. Is het alleen omdat je zelf een shoot wilt regelen bij haar?