[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_joy

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:02

Ja ik snap het :) Ik heb geprobeerd wat te taxeren. Hopelijk hebben jullie er iets aan :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:29

Vind het een prima poging!

Gaat om jouw gevoel :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:13

Zo ik ga ook weer een poging doen om te taxeren, ben zelf ook wel benieuwd, mijn vorige foto's waren weer van een poosje terug! Ik vind het soms wel lastig om het goed in te schatten..

Ik begin op de vorige pagina oke?
Ohmydeem: Ik vind je mensenfoto erg mooi maar die van dat hondje niet zo, komt denk ik vooral doordat er iemand zo soort van in beeld valt :P Ben jij dat? Het paard vind ik wel mooi maar geen bijzondere compositie. De foto's in de linkjes vind ik wel leuk. Ik denk zo rond de 15-20 euro

Trysteffy: Wat jammer dat het halster zo groot is op die eerste foto, je mag sowieso proberen meer ruimte te geven op de foto's nu past het net, of net niet. Misschien 10 euro om mee te beginnen?

xTitanic wat een gave stijl heb jij van fotograferen, de eerste foto vind ik wel iets te donker qua achtergrond. Die van de hond vind ik echt heel gaaf! Ik denk dat je zeker wel €40, mogelijk meer kan vragen :j

S_en_Z: Ik vind je foto's erg mooi, kom ze regelmatig tegen op bokt! Mooie composities en mooie kleuren! Denk zeker wel 60-70. Echt gaaf hoor :j

Sheena_4Ever: De eerste foto vind ik leuk, voornamelijk door de verf maar de rest vind ik niet bijzonder, ik zou er zelf nog niks voor geven, maar je kan €10 vragen.. kijken of mensen het willen betalen.

Annejoy: Die van de hond vind ik erg mooi! De andere twee ietsje minder. Ik zou zo rond de 15 euro gaan zitten. Het zou mooi zijn als bij de paardenfoto's de achtergrond wat waziger is.

Nu mijn foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://suzannefotografie.nl/wp-content/ ... =405&h=269
http://suzannefotografie.nl/wp-content/ ... =657&h=437
http://suzannefotografie.nl/wp-content/ ... 951&h=1450

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:35

Die met de shetlander vind ik echt gaaf!
De 3e had ik geprobeerd de lijntjes weg te werken.

Vind ze wel wat hebben. 18/20 euro? :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:03

@ohmydeem : mensenfoto vind ik super maar heb geen idee hoe je die kan taxeren. Hondenfoto vind ik wat vreemde compositie met dat meisje erbij, maar wel nette kleuren. Paardenfoto is ook leuk maar niet heel bijzonder (veel sterkte nog met het verlies :(:) ). Ik zou zeggen rond de €20!
@trysteffy : hier zou ik ook niets voor vragen, tenzij een tientje voor de verplaatsing.. Halster wat scheefzit stoort inderdaad. Verder kunnen we ook qua scherpte en kwaliteit niet goed taxeren op basis van 'facebookfoto's'. Volgende keer wachten en via de computer maar even goed uploaden dus :)
@xTitanic : ik ben echt fan van jouw foto's! Bij de eerste serie stoort het me wel dat er soms een groene 'schijn' van een blaadje oid voor het paard zijn neus/hoofd zit. Verder gewoon haarscherp. Die hond <3 Felle kleuren is kwestie van smaak inderdaad. Ik hou er persoonlijk wel van als de foto's van het scherm spatten. rond de €50 zou ik zo zeggen!
@S_en_Z : weer prachtige platen hoor :j ik hou me aan mijn commentaar die ik vorige keren heb gegeven. Zeker meer waard dan €40. Ik zit richting de €60-€70 te denken!
@sheena_4ever : je kleuren zijn erg dof en aan je composities kan ook gesleuteld worden. Gewoon lekker dooroefenen ;)
@annejoy : nette foto's opzich, maar ook niet heel bijzonder. Qua compositie dan weer wel mooie 'momenten' uitgekozen. Ik zou gaan voor €10-€15
@Suuszels : je bent erg goed op weg! De tweede zou ik een heel erg mooie foto hebben gevonden als je net iets meer ruimte had gelaten, vooral links dan. Verder zie ik ook graag minimaal één oog volledig en scherp (niet makkelijk bij shetjes met veel/dikke manen, weet ik wel :D). Ik denk dat je je prijs best mag optrekken naar €15 hoor! :j

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 17:57

Ik ben niet heel goed in taxeren van prijzen haha, maar hoop dat jullie er wat aan hebben!

Suuszels: Mooie foto’s alleen jammer dat bij de rijfoto net de paal achter het paard is, anders had het er beter uitgezien, maar is niet heel storend. Denk rond de € 20 !
Anne_joy: De foto van de hond en de middelste foto (paard) mooi! De onderste is mooi, maar voegt niet zo veel toe eigenlijk. € 20
Sheena_4ever: De eerste twee foto’s vind ik mooi, alleen jammer van de schaduw op t veulentje. E onderste vind ik een kiekje die mensen zelf ook kunnen maken. Rond de € 10
S_en_Z: Hele mooie, professionele foto’s! Zeker rond de € 50 - €70 wel!
xTitanic: Rond de € 40, € 50, heb zelf niet zoveel met dit soort foto’s eigenlijk dus ben bang dat ik niet objectief ben! Foto van de hond wel prachtig!
Trysteffy: Hoogstens € 5, vind de kwaliteit echt niet best.
Ohmydeem: De mensenfoto en de foto van het paard zijn mooi, die met de hond vind ik niet echt iets hebben. Rond de € 15 - € 20

En hier mijn foto's, ik vraag momenteel € 5 excl. digitale nabestellingen (veel misbruik in de omgeving). Het is puur omdat ik het leuk vind, maar de € 5, mocht mijn camera kapot gaan heb ik toch wel iets achter de hand. Op rijfoto's moet ik nog flink oefenen hoor, deze foto is toevallig best ver ingezoomd naderhand.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://nl.tinypic.com/r/1zxmovd/8
http://nl.tinypic.com/r/fkvdle/8

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 13:51

Ik vind de onderste 2 vrij donker,
Maar ze zijn inderdaad wel 5 euro waard :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:46

Ik ben slecht in gokken haha

Suuszels:15 euro??
LOVESUSHI: 8??
Hier mijn eerste Macro stand foto:
Afbeelding
(Ik weet wel zeker 0 haha maar ik ben ook nog jong haha)
Zelf vind ik die van mij niet helemaal scherp maar de kwaliteit is ook achteruit gegaan door het uploaden.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:57

Eviii_x; De 2e foto vind ik heel mooi, paard heeft een sprekende houding en kleuren vind ik mooi. 1e foto vind ik de houding van het meisje niet zo, ze kijkt ook niet alsof ze het leuk vindt. :P Scherptediepte vind ik daar in tegen wel mooi. 3e foto jammer dat de voorpluk voor de ogen zit van het paard. € 15-20,-

billionache; mooie kleuren hebben je foto's. De laatste foto van de rottweiler had ik liever gezien dat je het hele lijf erop had gezet. Nu heb je links heel veel ruimte en rechts mis je net z'n kont/staart. € 30-40,-

_Kimmm; Blackfoto vind ik mooi gelukt enige puntje wat ik daarop aan kan merken dat je links ruimte hebt en net rechts een stukje van het lijf mist. 2e foto heb ik eigenlijk niks op aan te merken, :) € 30,-

Captain_; foto van het paard vind ik niet zo. Daar mis ik ook wat scherpte en vind de kleuren niet heel sprekend. Bij de mensen foto's jammer van dat ene takje wat ervoor staat vind ik toch wel een beetje afleiden. De onderste foto vind ik mooi alleen de sprietjes vind ik té geel. Daarnaast zou ik ook niet kiezen voor de 2014 in je logo in die kleur, bij sommige foto's staat dat wat minder mooi. € 15,-

kani_ejj; Bij de 1e foto had ik persoonlijk óf een stukje van de benen van het paard meegepakt. Of alleen het hoofd/hals op de foto gezet. Jammer van de voorpluk voor de ogen. 2e foto vind ik mooier zou ik zelf het hele paard erop hebben gezet en verticaal genomen hebben. Bij de 3e foto jammer van die 'waas' voor de neus van de pony. Voorgrond vind ik mooi zo onscherp alleen had ik liever dan ook nog de achtergrond wat onscherper gezien. € 20,-

JewEmm; De 1e foto had ik liever van de andere kant gezien, dat je dus het paard om ziet kijken. Ik weet hoe lastig dat soms is wat paarden kijken vaak liever weg haha. :+ De detailfoto van het oog vind ik heel mooi! € 25-30,-

XxJustinexX; Mooie blackfoto's! Jammer van de teugel op de laatste foto. Bewegingsfoto's vind ik ook mooi scherp en mooie scherptediepte. € 35-40,-

ohmydeem; Mensenfoto vind ik mooi, mooie compositie ook past er goed bij. 2e foto vind ik het jammer dat de ogen van de pup bijna wegvallen. Ook had ik hier liever de hele pup op de foto gezien. € 25,-

trysteffy; Ik vind dat je erg weinig ruimte laat voor de foto's, ook mis ik soms wat scherpte. Ik zou nog lekker gaan oefenen. :)

xTitanic; Mooie stijl heb je! :j de 1e foto had ik zelf meer als close up genomen. Dat je eigenlijk geen oren meer op de foto hebt.

S_en_Z; Ik vind jou foto's altijd prachtig! € 70,-

sheena_4ever; ik mis wat scherpte en de achtergrond vind ik ook niet zo. Foto's spreken me ook niet heel erg aan. Ik zou lekker oefenen en zag dat je al bezig ben met een cursus dat is altijd goed natuurlijk. :) Verder mis ik ook wat kleur in al je foto's.

anne_joy; 1e foto vind ik qua kleuren en scherptediepte heel mooi. De andere 2 daar in tegen juist weer niet. Ik zou wat verder van de achtergrond gaan staan en wat spelen met composities. € 10-15,-

Suuszels; Bij die met jongetje en de shetlander vind ik erg krap genomen. Voorpluk van de shet valt weg en de neus zit bijna tegen het einde van de foto. € 15-20,-

LOVESUSHI; Ik zou nog lekker oefenen, composities en kleuren spreken me niet aan. Ook mis ik wat scherpte en vind ik de foto's wat donker.

Veertje11; Macro lijkt mij erg lastig, ik zou de volgende keer proberen dichterbij en het beestje meer van voren te pakken ipv. van boven.

Nou hier mijn foto's. :)

(Facebook kwaliteit..)

Afbeelding

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 8956_n.jpg

Afbeelding

Afbeelding

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 15:19

Ik ben nogal slecht in taxeren, maar ik zal een poging wagen :+

@Suuszels Leuke foto's! Ik zou hier ongeveer 15 euro voor betalen.
@LOVESUSHI Ik vind de foto's idd 5 euro waard. De foto's zijn iets te donker en de bovenste 2 had je beter uit een andere hoek kunnen nemen.
@Veertje11 Leuke foto. Ik zou er nog niet voor betalen maar je moet zeker doorgaan met oefenen!
@Priscilla__ Hele mooie foto's! Vooral de 2e vind ik heel mooi. Ik zou hier 30-40 euro voor betalen.
Een paar recente foto's van mij:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En soms fotografeer ik ook honden en kinderen:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=21nl ... 4SHqPl_usw
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=14dg ... 4SQZfl_usw

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:41

evelien1000 : Wauw! Echt prachtige foto's! Denk wel dat je er 30 / 40 euro voor kan vragen! Bij de laatste paardenfoto stoort het licht, gek genoeg, ook helemaal niet.

Priscilla__ : Over de kwaliteit kan ik dan niet zo mee rekenen door facebook haha. Maar supermooi, echt wow. Je legt een heel leuke sfeer over de foto's. Uhm... 40 euro wel? Ik ben hier zo slecht in...

Veerte11 : Ik denk dat je best nog even door kan oefenen! Maar hey, je bent jong ( net als mij haha =p ) en dan is toch nog wel het motto dat je tijd zat hebt, blijf lekker door oefenen! :D

LOVESUSHI : Ik zou eerst nog even door oefenen, maar je bent echt op de goede weg! Je hebt leuke foto's!

Suuszels : De eerste twee foto's spreken mij heel erg aan! Vind de derde niet zo mooi bijgesneden. Maar ik zou als je dan de eerste twee rekent voor 20 / 30 gaan!

Nou, nu zelf maar eens proberen. Niet dat ik van plan ben er echt geld voor te gaan vragen, maar toch... hahaha. 'Prachtige facebook kwaliteit.'

Afbeelding

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1604818_485549621555553_171272420_n.jpgp

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t31.0-8/1890592_485585414885307_396957767_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t31.0-8/664649_393868880723628_95801647_o.jpg

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:26

Ohmydream@ mooie foto's, vooral de eerste springt er goed uit. Ik had graag wat meer van deze serie gezien want vind deze beter dan de 2 die daarna komen. Misschien iets aan bewerken, ogen v/d puppy oplichten oid. dan komt het al snel wat professioneler over. Daarom rond de 15 euro.

Trysteffy@ Ook hier mis ik wat bewerking, de foto's hebben een soort van dove 'gloed' erover hangen. Zelf zijn de foto's wel vanaf een leuke hoek genomen. Hierdoor ook voor jou rond de 15 euro.

xTitanic@ Ik vind je foto's persoonlijk te overbewerkt. Keuren te fel (v/d ogen & het gras bijv) en de achtergrond maakt me een beetje duizelig. Bij de tweee foto heb je dit echter niet, deze vind ik ook een stuk fijner kijken. Let dus een beetje op bij het bewerken, maar zeker geen slechte foto's. Rond de 25 euro.

S_en_Z@ Wauw, schitterende platen! Mooi bewerkt, foto's vertellen een verhaal. Weinig kritiek dus op! Je kan dus ook zeker boven de 50euro gaan zitten hoor.

Sheena_4ever@ Vind je eerste foto een stuk beter dan de andere foto's. Je hebt bij deze foto goed gebruik gemaakt van compositie en de kleuren. Ga dus zo door. Ik denk rond de 15/20 euro.

Anne_joy@ Vind je hondenfoto er het meeste uitspringen. Mooi scherpgesteld, al had ik liever wat meer diepte gezien bij de witte vacht. dit lijkt een beetje 'vlak'. Wel een lieve foto verder. De paardenfoto's vind ik zelf niet zo. Ze zijn een beetje gewoontjes, wel scherp verder. Je kunt rond de 20/25 euro vragen.

Suuszels@ Mooie platen! eerste 2 foto's goed bewerkt, al is de 2e foto een beetje krapjes uitgesneden bij het hoofd. Wel leuke compositie. De rijfoto vind ik een beetje tegenvallen, vind ik zeker niet passen bij de vorige twee foto's. Ik zou zelf gaan voor de 20euro.

Lovesushi@ hmm.. vind de eerste twee foto's wat aan de donkere kant. Had ze zelf wat opgelicht. Ook had ik voor een andere achtergrond/locatie gekozen bij de tweede foto.
De derde foto is erg lief, maar ik mis toch een beetje scherpte erin.. want hij staat niet scherpgesteld op de ogen (wat je wel zou hebben verwacht). Ook hier mis een beetje nabewerking. Toch vind ik het leuke foto's! rond de 15 euro kun je er zeker voor vragen.

Veertje@ Vanaf 1 foto kan ik geen beeld schetsen.. nog even oefenen en daarna misschien nog een keertje proberen en met meer foto's zodat we wat te taxeren hebben? :)

Priscilla@ Jaa, mooie foto's hoor! Allemaal wel van 1 shoot neem ik aan? Vind je kleurgebruik erg mooi. Weinig op aan te merken. Ga vooral zo door. Rond de 30euro kun je ervoor vragen.

evelien1000@ Vind je tweede foto niet helemaal lekker. Had 'm zelf iets korter uitgesneden. Kleurgebruik is verder wel prima. Mooi scherp. Derde foto misschien ietwat overbelicht bij de neus, maar stoort niet zeer. Ook jij kan rond de 30euro vragen.

Esaqar@ Mooie plaat! Fijne warme kleuren. Je 1e link doet het niet. Je tweede foto had je niet in link moeten zetten. Vind dit de beste van je foto's :) Toch mis een bepaalde scherpte bij je foto's. (al is dit een stuk minder bij je 2e link). Nog even oefenen maar dat zit wel goed. Rond de 25/30euro.

Zaterdag mijn eerste modellen-shoot gehad. Dit is gewoon een vriendin van me -tevens model. Platen zijn er leuk uitgekomen.
Ik vraag nu nog niks voor mijn foto's omdat ik eerst portfolio wil opbouwen, maar wil er in de toekomst zeker een prijskaartje aan hangen.
Mijn site is trouwen: http://www.eleane-photo.weebly.com

Linkjes zijn ook zeer zeker de moeite waard!

Helaas is de kwaliteit achteruit gegaan nadat ik ze op mijn site had gehaald.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
http://eleane-photo.weebly.com/uploads/ ... 2_orig.jpg
http://eleane-photo.weebly.com/uploads/ ... 5_orig.jpg
http://eleane-photo.weebly.com/uploads/ ... 4_orig.jpg

Gekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:05

Mitchall@ Super mooi model en goeie kwaliteit foto's, maar ik heb het idee dat je veel meer uit die shoot had kunnen halen. Uit 1 shoot kan ik niet echt oordelen wat je foto's waard zijn :P

Priscilla__@ Super kwaliteit! Erg helder. Ik vind de eerste foto alleen een beetje TE, lijkt bijna nep. Voor een paarden shoot zou je wel 25 kunnen vragen.

Evelien1000@ Eerste foto is heel mooi! Had zelf het contrast nog iets hoger gezet. Tweede foto echt mooi helder en de derde foto is het echt jammer van de overbelichting.. ik denk zo'n 15/20 euro.

Hier dan een paar foto's van mij :P Ik had de laatste tijd het fotograferen een beetje laten liggen(druk met studie enz.), maar ben bezig om het weer lekker op te pakken!

De selectie foto's is heel erg willekeurig :j De ene foto is veel recenter dan de ander.
Linkjes zijn de moeite waard :D

1. (jammer van het onderbelichte snuitje)
http://i60.tinypic.com/otomc0.jpg

2.
http://i58.tinypic.com/29e6pmp.jpg

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
http://i61.tinypic.com/2cpffnt.jpg

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 20:10

Ik vraag nu €15 voor een shoot excl reiskosten en heb het redelijk druk met fotoreportages.
Ik fotografeer met een Fujifilm Finepix S1700
Maar ben aan het sparen voor een Canon (iemand tips welke camera ik zou moeten nemen?)
Ook een aantal bokt fotomeetings op de planning om samen met andere fotografen te fotograferen en veel bij te leren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gekee: ik denk tussen de 20 a 30 euro, vind je foto's leuk maar niet heel speciaal, hoewel ik de laatste foto wel iets vind hebben met dat wazige gras ervoor :)

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 15:19

Eventjes proberen te taxeren :)
Strasshorse:de 2e en de 4e hebben wel iets en zijn wel 15 euro waard :) bij sommige fotos vind ik de achtergrond wat jammer, maar dat valt eigelijk goed mee! 15 euro vind ik een mooie prijs.
Gekee: rond de 30 euro vind ik ze zeker waard!
Mitchall: het is natuurlijk wel steeds hetzelfde model ;) maar de laatste vind ik wel goed, genoeg ruimte, die is volgens mij wel rond de 20 waard.
Esaqar: die 2e vind ik prachtg! rond de 30 euro.
LOVESUSHI: blijven oefenen, 5 euro zijn ze nu idd nog wel waard.
Suuszels: die 2e foto is echt een leuke, daarvoor zou ik toch rond de 20 euro vragen.

Ik heb al eens gepost enkele maanden geleden, toe moest ik blijven oefenen, dat heb ik ook gedaan!
Enkele voorbeelden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://irismaselisfotografie.weebly.com ... 3_orig.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8509_n.jpg

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:36

sheena_4ever: Probeer veulens van lager te schieten. Belichting/kleur mag iets interessanter, denk ong 10,-?

anne_joy: De hond is leuk om naar te kijken. Mis op alle foto's een interessante compositie en ook wat kleur. Weet dat jouw paard veel meer kastanjebruin is.. hij oogt n beetje vaal. Zou nog even lekker oefenen.

Suuszels: Glans op de eerste is mooi. 2e is leuk maar wel een beetje krap (mis de pony van de pony (haha)). 15,-

Lovesushi: Ik zou ipv voor 5 euro overal shooten juist selectief gaan zijn in de modellen waar je op wil gaan oefenen en die gratis doen. Geen druk.. maar geeft vaak wel meer enthousiasme om uit te gaan proberen.

Priscilla__: nou boek me maar hahaha! Nee grapje. Vind jouw foto's ook mooi. Jouw sterkste punt is zeker weten de silhouetten. Als je met een reflectiescherm werkt zou ik proberen niet alleen het paardenhoofd maar ook de eigenaresse te laten belichten (denk aan bijv vragen of ze haar hoofd een stukje opzij naar jou toe wil bewegen. Als ze je niet snapt roepen dat ze dr rechterschouder op moet tillen oid. Dan komt het hoofd vaak meer jouw kant op. Geeft net een mooier beeld qua belichting. Ik vind de 2e zichtbare geweldig. Zou voor deze foto's wel 35,- geven.

evelien1000: Je 3e foto vind ik niet representatief om te plaatsen. Hij is niet scherp op de neus en de belichting irriteert mij wél.

Esaqar: Uhm.. vind de belichting niet helemaal fijn wegkijken... De compo's zijn best leuk. Zou meer op nabewerken gaan letten qua witbalans/contrast.

Mitchall: Jammer dat haar gezicht je aandacht trok. Ze heeft prachtige lippen en mooie ogen.. maar volgens mij zit daar een mooi lijfje onder. Had graag wat meer afwisseling gezien in je composities. Vind ze voor de eerste x met mensmodel wel geslaagd! Idd lekker dooroefenen, maar begin is er qua mensfotografie!

Gekee: bij je 4e foto had je van mij je diafragma op mogen schroeven. Om te verkopen vind ik t niet mooi als alleen de neus en een oog en een stukje oor scherp zijn. Ik weet niet wat t is.. maar k wordt niet blij van de kleuren.. en composities mogen ook ietsje boeiender :D 15,- ?

Strasshorse: Oei.. rijfoto's gebruik ik liever niet voor portfolio tenzij ik echt WOWWWWWW zou roepen en niets rijtechnisch aan te merken heb. Vind de foto met de shet leuk. 20,-

Crazyiris: 15,- denk ik.. Probeer eens wat minder lijf van de dieren af te snijden. :D

Oke.. een kleine selectie van mijn 2 laatste shoots: Als ik je interesse heb gewekt zijn de linkjes ook de moeite waard!!

Afbeelding
(bij sommige foto's vind ik een vierkante uitsnede erg gaaf)

Afbeelding

Nog 1 van model met de ara

Nog 1 van alleen het model

^ Hierboven is tevens de eerste keer dat ik ook een mensmodel "alleen" op de foto heb gezet :D

Afbeelding
(bij sommige foto's vind ik een vierkante uitsnede erg gaaf)

Afbeelding

Nog 1 van model met de AMHA

En nog 1tje

Zowel de mensmodellen als de dieren zijn apart geselecteerd en bij elkaar "gepropt" := ik hoop mensen te kunnen inspireren om iets "out of the box" te doen op locaties met hun huisdieren ipv alleen hun huisdieren op de foto te zetten in t gras.

Probeer foto's te maken waar k zelf jaloers ben dat k t model niet ben.. haha! Het werkt wel vind ik :o
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 09-06-14 11:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:41

S&Z, WAUW! Wát een onwijs gave foto's. :D Zou zo een shoot bij je willen boeken! Vind ze allemaal erg gaaf, ook de modellen. :j Zeker wel €80,-

Ik zou echt niet lager gaan zitten, absoluut niet! Dit is echt wat je moet vragen. 60/70/80 euro! De meeste mensen zullen wellicht lager gaan zitten om daar zelf hun voordeel uit te doen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-06-14 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:49

Bedankt voor de tip s&z! :D jou foto's zijn echt geweldig, zou er zeker rond de 70, 80 euro voor vragen!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:58

- Suuszels / Je gaat al aardig weer vooruit, soms mis ik nog wat helderheid of wat effecten in je foto's en soms wat scherpte. Toch zal ik je al weer 15/20 euro geven voor een fotoshoot!

- Lovesushi / Ik mis zo veel kleur, alle foto's zijn zo kleurloos :') en wat scherpte. Ik zou er eerlijk gezegt niks voor geven :j

- Veertje11 / Dit geldt voor jou ook wat hier boven staat. Hij is bij mij erg wazig en onscherp. Zou er ook niks voor geven :j

- Priscilla__ / Ik vind ze wel leuk, er zit scherpte in, maar voor mij net te veel. Er zit veel ruis op bij mij. Ik zou er 15 euro voor geven :j

- Evelien1000 / Ik vind ze echt mooi, behalve de laatste :'). Er zit voor mij te veel ruis op, en dat vind ik dan eigenlijk best wel zonden. 20 euro denk ik wel ja

- Esaqar / Ik vind de foto persoonlijk niet mooi, ik mis scherpte, kleur. Ik zie allemaal ruis. Nu zou ik geen geld geven

- Mitchall / Ik vind het echt prachtige foto's, meer hoef ik niet te zeggen. 20/30 euro ! :D

- Gekee / ik vind ze wel gaaf, die veulen foto is echt leuk. Mis op sommige foto's wel kleur. Voor nu 15/20 euro.

- Strasshorse / Vind je foto's wel goed, zou er alleen nog geen geld voor geven eerlijk gezegt!
Als tip van de Canon, ik heb een 11OOD. Maar het ligt er aan wat voor lens je natuurlijk wilt :j

- CrazyIris / Ik vind ze eerlijk gezegt niet zo bijzonder, ik mis kleur. Maar ook scherpte! Ik zou je 10 euro willen geven :j

- S_en_Z / WAUW, ik ga bij jou eens een fotoshoot regelen. Want ik vind je foto's echt geweldig. Ik zou je er echt 30/40 euro willen geven dan :D

Deze maand en vorige maand een meeting gehad in Wassenaar en monster en allebei op het strand. Hier zijn weer wat leuke foto's uit gekomen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:03

Demi, als S&Z d'r foto's 30/40 euro waard zijn dan kunnen jij en ik het maar beter gratis gaan doen. :') Nee, ik vind jou schatting echt waardeloos, sorry dat ik het zeg. Is het alleen omdat je zelf een shoot wilt regelen bij haar?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:06

Deetjeeuh schreef:
Demi, als S&Z d'r foto's 30/40 euro waard zijn dan kunnen jij en ik het maar beter gratis gaan doen. :') Nee, ik vind jou schatting echt waardeloos, sorry dat ik het zeg. Is het alleen omdat je zelf een shoot wilt regelen bij haar?

Het is toch mijn mening wat ik geef voor foto's of zie ik dat verkeerd?
Nou dan zie je mij hier ook niet meer.
Doei :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:07

Hahaha snel boeken dan Demi voor ik naast mn schoenen ga lopen en zonder reiskosten t dubbele ga vragen :P

Deetjeeuh dat is wat ik momenteel vraag :=

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:10

S_en_Z schreef:
Hahaha snel boeken dan Demi voor ik naast mn schoenen ga lopen en zonder reiskosten t dubbele ga vragen :P

Wanneer heb je tijd? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:15

Edit; Sorry voor mijn erg botte opmerking. Dat was niet mijn bedoeling. :) Het is super dat je hier iedereen tips geeft! Het was niet aardig van me om dat zo te brengen. :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-06-14 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:22

Nou sorry hoor, maar ik heb jullie reactie's nooit gezien, tot dat ik mijn bericht plaatste.
En alsnog, ik zou er dat voor willen geven. :j
Snap niet dat jullie niet snappen dat het mijn mening is :')