Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik doe dat wel. Neem ook altijd een handdoek mee om evt op te zitten of liggen

Helaas heeft deze boerderij last van het schmallenbergvirus en deze ooi bleek ook besmet te zijn. We hebben het lammetje dus in stukken naar buiten zien komen, maar toch erg interessant. Er is trouwens een ander lammetje bij de ooi gezet en die werd geaccepteerd, dus dat gaf wel een fijn gevoel

lifaya schreef:waarom kan je niet plat liggen?Ik doe dat wel. Neem ook altijd een handdoek mee om evt op te zitten of liggen
Milan_lover schreef:Ik heb gisteren ook plat gelegen op de bevroren grond, is koud, maar dan heb je ook wat!
Wel lekker sfeertje in je foto's

). Op de tweede foto kijkt ze wel wat bevroren ook, die blik vind ik niet zo, de eerste vind ik fijner. Ze zijn lekker (g)rauw, past wel goed.
Meningen mogen ook maar wees lief, ik probeer 'ook maar wat' met dit soort dingen. Scherm is hier btw niet gekalibreerd dus denk dat ze misschien wat donker lijken (aangezien jullie foto's allemaal licht lijken hier haha.)

In de eerste foto vind ik haar ogen juist erg gaaf, doordat ze zo'n lichte oogkleur heeft lijken ze wat ijzig en vormen ze een mooi contrast met de schaduw die wat over haar ogen valt.