Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairytail schreef:Ik zou hem zeker niet bij een particulier kopen. Die vragen soms de nieuwprijs of 50 euro eronder. Gewoon nieuw kopen bij een goede winkerl als fotokonijnenberg, cameranu, kameraexpress of cameraland bijv.
Melissaaaaa schreef:Maarja, met m'n 15 jaar verdien ik nou ook geen topsalaris, dus ik ben nu goed aan het zoeken naar iemand die zijn lens voor een redelijke prijs wil verkopen, en bij wie ik hem eerst ook goed kan testen
Ook wil ik in ieder geval nog de aankoopbon zien, zodat ik weet dat hij geen jaren oud is, dat heb ik liever ook niet...
Courses schreef:Vinden jullie het slim een 70-200 als eerste zoomobjectief te kopen of zou ik voor de tussentijd een Sigma / Canon 75-300 of 55-200 aanschaffen?
Melissaaaaa schreef:Was dat voor mij bedoelt? In dat geval, ik vind het sowieso al best riskant om bij een particulier een lens te kopen.. (en dat zegt iemand die haar lens nu probeert te verkopen) en idd, soms wordt er gewoon de nieuwprijs gevraagd!
Maarja, met m'n 15 jaar verdien ik nou ook geen topsalaris, dus ik ben nu goed aan het zoeken naar iemand die zijn lens voor een redelijke prijs wil verkopen, en bij wie ik hem eerst ook goed kan testen
Ook wil ik in ieder geval nog de aankoopbon zien, zodat ik weet dat hij geen jaren oud is, dat heb ik liever ook niet...