Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patos schreef:Daar heb je gelijk in, ik ben ook voornamelijk de prijzen aan het peilen.
En als jullie een niet-spiegelreflexcamera moeten aanraden waarmee je ook hobbymatig 'leuke' portret én sportfoto's (paardensport) kan maken, welke zou dat dan zijn? De Canon Powershot S5 IS bijvoorbeeld?
Myra schreef:Ik zag vandaag toevallig iets leuks in de winkel en zit er sterk aan te denken om hem te kopen.
Het is een Nikon D40. Mijn tante heeft de D60, en die vind ik schitterend. De kleuren van Nikon vind ik ook vaak beter dan Canon.
Zou het verstandig zijn om hem te kopen? Hij was ongeveer 370-380 euro.
Chr1s schreef:dag bokkers,
Even vraagje voor de profs
Heeft iemand hiermee ervaring, of kent iemand die er ervaring mee heeft?
http://www.profoto.com/en/products/head ... s/proring/
Wil namelijk waarschijnlijk ook een voor studio, binnen/buitenreportages modeshows etc
Je mag eventueel een pm sture!
Michelle_x schreef:Ik ga dus binnenkort de s5800 van fuji halen, maar nu zag ik dat die werkt op 4 aa batterijen is het met een accu handiger, of maakt het geen verschil als ik oplaadbare batterijen neem?
patos schreef:Bedankt Tenshi!
Kun je er ook een beetje sportfoto's mee maken (ongetwijfeld lang niet zo goed als met een SR)?
Deesiej schreef:Ik had een vraagje, geen idee of het hier goed staat hoor
Maar ik wil graag wat "mooiere" plaatjes gaat schieten en ben dus opzoek naar een camera met spiegelreflex en/of een andere lens.
Heeft iemand een aanrader voor mij? Totaal plaatje gelieve benede de 800 euro