Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieke4quike schreef:fotokonijnenberg is toch ook gewoon een online winkel? Of heeft die ook vestigingen? Ik was net aan het kijken voor een superzoom camera, omdat een spiegelreflex gewoon erg duur is.... kom ik nog bij een camera uit die 620 euro kost
patsur schreef:lieke4quike schreef:fotokonijnenberg is toch ook gewoon een online winkel? Of heeft die ook vestigingen? Ik was net aan het kijken voor een superzoom camera, omdat een spiegelreflex gewoon erg duur is.... kom ik nog bij een camera uit die 620 euro kost
Weet je nou nog steeds niet wat je wil!!!!!
winerieke schreef:Een superzoom voor 620 doe je goed!
Weet niet waar je dan allemaal kijkt
Michelle_x schreef:patsur schreef:
Weet je nou nog steeds niet wat je wil!!!!!
Nou precies,wat wil je nou? "De camera + kitles haal ik bij dixons, andere lens bij wehkamp"
en nu zoek je naar een superzoom camera?
Caro_Vladi schreef:Ik ben op zoek naar een gewone digitale camera van goede kwaliteit zodat ik de paarden wat vaker op de foto kan zetten.
De camera moet dus wel goede bewegingsfoto's maken!
Liefst niet al te duur..had graag een spiegelreflex gekocht maar die zijn een beetje buiten budget.
Heeft iemand suggesties?
Juul schreef:Caro_Vladi schreef:Ik ben op zoek naar een gewone digitale camera van goede kwaliteit zodat ik de paarden wat vaker op de foto kan zetten.
De camera moet dus wel goede bewegingsfoto's maken!
Liefst niet al te duur..had graag een spiegelreflex gekocht maar die zijn een beetje buiten budget.
Heeft iemand suggesties?
Voor 'de paarden wat vaker op de foto kunnen zetten' moet je ook geen SLR kopen.
Manon88 schreef:winerieke schreef:Een superzoom voor 620 doe je goed!
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ection=SCE
Evelli schreef:ik heb naast mijn dslr ook een compact en daar kan ik net zulke scherpe fotos mee maken als met mijn dslr hoor
enige nadeel ervan vind ik dat hij niet afdrukt op het moment dat ik een foto wil maken, maar na een paar seconde
Manon88 schreef:winerieke schreef:Een superzoom voor 620 doe je goed!
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ection=SCE
Nouks schreef:Mariss; wat versta jij onder een portretlens? Kun je niet met zowel de telezoom als de kitlens portretten fotograferen?