Ik hoop dat dit goede foto's zijn.. En ik hoop dat iemand deze lieverd wil nateken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IcePrincess schreef:Volgens mij ben ik ook een van de weinige die eerst schetst voor aan het eindresultaat te beginnen.
smeetjoew schreef:kun je eens een stappenplan maken voor een potloodtekening? want ik heb die pastel stappenplan van je op je website gezien, maar zou dat ook kunnen met een paardenhoofd in potlood, ik zou je hier eeuwig dankbaar voor zijn![]()
kaliefje schreef:Is er trouwens nog iemand die kalief wil na tekenen?
[img]*foto*[/img]
[img]*foto*[/img]
en een beetje rare maar vind hem toch erg leuk en misschien vind iemand dit een uitdaging om te tekenen
[img]*foto*[/img]
ik hoor het wel
lilykashmir schreef:Pien: Je begint al beter te tekenen, ik weet hoe je eerst tekende..![]()
Ga zo door he!:D
Ice Princess: Jij kan echt mooi tekenen!...
speedylover schreef:hey, ik teken nu ook penny dingen voor penny meisjes ( ik ben er zelf niet 1) heb er veel ervaring mee, en ik teken ze precies lijkend na ( niet opschepperig bedoelt, maar het is gewoon zo) ik heb vandaag een Penny de pony getekend, ik heb er geen foto, maar filmpje van, en het lukt niet om 'm te uploaden! help! dus voor de penny meisjes hier: wil jij een leuke tekening, van Rakker, Penny de pony, of Malle. PM me! €5,- incl. verzendskosten, eerst komt er voorbeeld hier op bokt. hoe moet ik dat filmpje uploaden?? het is trouwens op A4 formaat!
Pattypaard schreef:@ paOlien, ik ben geen lid van zippy maar kan er wel filmpjes plaatsendus je hoeft niet persee lid te zijn.
speedylover schreef: