Nu de lijst langzamerhand wat korter wordt en ik een avondje vrij heb ga ik proberen wat feedback te geven
Asselruiter Qua compositie vind ik m erg leuk, zelf had ik denk ik het gezicht toch wat meer opgelicht, of juist zo dat er alleen een silhouet over zou blijven _Balou Wat een mooie kleuren! Compositie is ook prima, al is het jammer dat er bomen uit de manen komen hihi
Bellatrix Mooie foto! Al zit er best wat ruis op de foto, vind het niet heel storend doordat de foto zwart/wit is binky Wat een leuk vogeltje! Foto lijkt niet helemaal scherp, maar dat kan ook door het uploaden kunnen komen natuurlijk. Zelf had ik denk ik geprobeerd het vogeltje meer naar rechts te plaatsen zodat je meer ruimte hebt naar de kijkrichting van de vogel
calice Heel mooi! Al ben ik ook erg benieuwd naar de kleuren versie van deze foto
CastaMickey Ik weet niet waarom, maar deze foto geeft me geen wauw gevoel. Wel een leuke foto daar niet van, maar niet wauw
crazy_horses Leuke foto, al lijkt de foto wel een beetje scheef te staan Maar dat kan ook komen door hoe het paard was. Compositie is niet heel spannend vind ik zelf.
CrazyIris Hele mooie foto! Ook qua kleuren
Dandy200 Lieve foto, qua kleuren had het wat mij betreft wel iets warmer mogen zijn
Deetjeeuh Mooie foto qua kleuren enzo, alleen jammer dat de oortjes er niet bij opstaan van het paard
EskeGirl Mooi paard! De foto lijkt wel wat onscherp. Verder niet echt een hele bijzondere foto.
Fem Hele mooie foto!
GerdjeHoran Leuke compositie, alleen Sinterklaas is een beetje donker naar mijn idee Al lijkt het wel binnen te zijn, dus dan vind ik dat ook altijd wel lastig hoor
glenstorm Gewoon een prima foto, je ziet dat het binnen is aan de kleur, maar daar kan je verder weinig aan doen
Gub Niks op aan te merken, hele mooie foto! En een hele schattige pup
HeavensLove Mooie foto met veel diepte erin! Erg goed gemaakt
horserider22 Mooie foto, lieveheersbeestjes blijven leuk Al heb ik het idee dat het lieveheersbeestje niet echt goed scherp is. Al is dat met zo’n klein diertje ook best lastig
horsesm Opzich een prima foto Had zelf denk ik of de foto iets meer uitgesneden of de oortjes erbij op de foto gezet
Iejoorr Mooie foto, ook goed scherp zo te zien Alleen is ie een beetje scheef geloof ik.
Ingvild Mooie foto, niks op aan te merken
IsaCalixa Hele mooie foto! Niks op aan te merken
ismy Mooie foto met mooi licht, zowel achtergrond als paard als ruiter zijn goed op elkaar afgestemd
JewEmm Bijzondere foto! En wat een mooie lucht!
joeluna Mooie foto met mooie kleuren, niks op aan te merken
Joysieee Mooie foto met mooi licht! Alleen net iets te krap genomen (klein stukje oor is eraf)
Killyenn Mooie foto, alleen wel jammer van de harde schaduwen. Ook de schaduw van haar bril die door het oog heen gaat
k_m Mooie foto! Niks op aan te merken
LOVESUSHI Rotterdam is altijd goed Nee, maar ook verder is het een prima foto!
(Fotoreportage gemaakt afgelopen zaterdag, in samenwerking met bond beter leefmilieu)
binky
Geplaatst: 08-12-15 22:21
week 50 een oudje.....
Eefsel2109
Geplaatst: 08-12-15 23:59
En deel 2
LoveUggs Mooie en sfeervolle foto, ook goed scherp!
Maaaarije Wat een hele leuke foto! Wel bijzonder zo Mis alleen voor mijn gevoel wel wat scherpte bij de hond Maar verder top!
magda_90 Mooie foto met mooie sfeer!
Mariett Hele mooie sfeervolle foto. Zal een waardevolle foto zijn!
MarijeR Mooi in het zwart/wit! Had zelf denk ik liever deze foto horizontaal gemaakt hebben, maar t is verder een prachtige foto!
Marit Heel mooi! En super scherp op de kop, misschien was het ook mooi geweest als de kat helemaal scherp was
Marjoow Mooie foto, wel donker ondanks dat dat wel sfeer geeft denk ik dat ik m iets opgelicht had. Al weet ik niet zeker of dat mooi zou zijn hoor
monbyou Zie die poppetjes steeds in dit topic naar voren komen en vind ze echt grappig! Leuke compositie!
MyHu Leuke foto met veel diepte, misschien had wat meer speling/speelsigheid(ik weet het, dit is geen Nederlands woord ) wel wat leuker geweest. Scherpte lijkt niet alles te zijn, maar kan natuurlijk komen door het uploaden
NESCAFE Mooie foto met veel sfeer. Vind de rechter qua compositie wel mooier denk ik
Paard_Aap Leuke hond, maar vind de foto persoonlijk niet echt geweldig. Hij lijkt niet echt goed scherp en vind het geen wauw foto
_Patriciaa Leuke foto, al lijkt de foto op de personen niet goed scherp te zijn. Verder wel een leuke en spontane foto!
PrimaDonna_ Mooie foto, zwart/wit vind ik ook erg mooi, al ben ik benieuwd naar de kleurenfoto!
Revanches Leuke foto, al vind ik m zelf wat druk en rommelig overkomen, maar wel erg leuk bedacht!
Robin_Rikkie Je zei zelf al dat van het gaas, dat blijft het jammere aan dierentuinen Verder wel een hele leuke foto!
rosslover Leuke foto, al valt mij wel op dat de foto niet helemaal scherp is en de foto een beetje scheef is, dit vind ik zelf nogal afleidend.
SalliBalli Heel mooi! Niks op aan te merken
Sanne_com Mooie sfeervolle foto, niks op aan te merken!
Shiloh Mooie foto! Vind dat zelf altijd een uitdaging om op de foto te zetten, maar bij jou is het goed gelukt! showteam Mooi! Hele mooie sfeer vastgelegd, niks op aan te merken!
Sicayes Hele mooie scherpe foto met mooie kleuren, top gedaan!
S_imonee Mooie foto! Zelf had ik denk ik de zwaan iets naar boven geplaatst zodat de reflectie iets meer ruimte had gehad en misschien de zwaan meer naar links/recht voor een leukere compositie. Verder niks op aan te merken
Suuszels Mooie sfeervolle foto! Ook heel scherp zo te zien
tesseke Prachtig!
TeSzZz Gewoon een prima foto! Iets scherper had niet misstaan, maar verder helemaal prima
Tigress ’t wordt een beetje saai, maar een hele mooie en sfeervolle foto. Grappig die uitdrukking van het paard
Ylvy Leuke foto! Lekker gek doen moet wel eens kunnen haha, mooi scherp en goed qua kleuren
Bedankt voor alle feedback! Deze week geen bijzondere foto, maar wel een foto van de kennismaking tussen ons nieuwe paardje Baila en de rest van de kudde Gelukkig kunnen ze het aardig met elkaar vinden! Helaas moest ik mijn ISO wel hoog zetten.. Week 50
Laatst bijgewerkt door Joysieee op 12-12-15 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-12-15 18:16
Week 50 alweer!! Wat gaat de tijd snel!!
Zie nu pas dat ik beter de bal had kunnen draaien, nu zie je die naad. En ja, het is de bedoeling dat je mij in de bal ziet.