[INFO] Welke camera moet ik kopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lieke4quike

Re: [INFO] Welke camera moet ik kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:00

xDramaQueen schreef:
Nouks schreef:
...Plus dat ze bij de Dixons over het algemeen redelijk gericht zijn op het verkopen van spullen en niet op het informeren over verschillende merken... als je überhaupt nog niet weet of je een DSLR wil kopen, kom je er bij de Dixons geheid met één thuis...

vergeet dat nekhijgen niet als je alleen maar staat te kijken Haha! ik ben echt anti dixons *LOL* sorry voor degene die er fan van zijn. mediamarkt is btw precies t zelfde, ik heb er gewerkt dus bij mij flikken ze het niet, maar het was onderling een wedstrijdje wie het meeste kon verkopen, op de computers zag je dan ook serieus de scores enzo ROFL

Volgens mij snappen jullie mij niet, ik ga naar een speciaalzaak om informatie te winnen, en als ik dan weet OF ik een spiegelreflex koop en welke, dan bestel ik die online bij Dixons (want dan word het waarschijnlijk de SONY Alpha 200.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:01

ja maar dan krijg je er dus niet de eventuele service van de speciaalzaak bij ná je aankoop

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:08

Idd en volgens mij gingen de speciaalzaken een actie ondernemen, omdat mensen alleen daar komen om info in te winnen en dan ergens anders gingen kopen. Ik heb de mijne nu wel bij een speciaalzaak gehaald. Bevalt me goed. Betaal wel wat meer, maar daar krijg je wel service voor terug.

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:13

Maar wat voor service bedoel je dan, een keer je camera schoon laten maken ofzo? Dat kan toch altijd....

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:15

Gewoon dat ze de tijd nemen, je goed informeren, je er altijd terecht kan voor vragen, ze ervoor zorgen dat je camera weer goed gerepareerd wordt en klantvriendelijkheid

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:17

Ja oke, maar waarschijnlijk gaat dan minstens 100 euro meer kosten voor mij... ik moet nu al 220 euro bijsparen Tong uitsteken

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:22

Het is niet echt netjes om je eerst uitgebreid te laten voorlichten in een speciaalzaak en dan ergens anders wat te bestellen Bloos Bloos Maar ja....... das mijn mening.

Overigens zal het een wereldwonder zijn als de Dixons een keer het goedkoopste is op cameragebied Bloos

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:26

ze hebben bij dixons een camera inruilactie op dit moment
zou dus wel wat kunnen schelen

maar inderdaad, die service bedoel ik
ze nemen de tijd voor je, deskundigadvies, uitleg enzo
hoef je bij de dixons niet voor bij aan te kloppen

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:27

Het is ook niet echt netjes,,,,, ik wil best bij een speciaalzaak kopen, maar ik kan het simpelweg niet betalen... Ik koop de camera + kitlens bij dixons en de andere lens bij wehkamp....

ik doe het online dus het is niet goedkoper, maar ik krijg er ook een tas van 45 euro bij, en je mag als je online bestelt (bij deze camera) 55 euro aan accesoires gratis kopen, daar koop ik dan een 4 GB Extreme 3 kaartje voor. dan het ik alles (behalve halssnoer, koop ik gewoon in een speciaalzaak ofzo, waar ik hem tegen kom Tong uitsteken) wat ik nodig heb...

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:31

Ik werk zelf in een fotografiezaak en heb er echt een schurft hekel als mensen hier komen vragen om advies en je er alle tijd voor neemt en ze uiteindelijk zonder iets weggaan.
Je merkt 't wel meestal aan de mensen die alleen komen voor wat info.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:33

Dixons en Neckermann zijn normaal echt een van de duurste winkels................ ook online. Daar kan je zelfs met die accesoires niet tegen op Bloos
Vraag me af welke je dan precies gaat kopen voor welke prijs?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:34

Arielle_ schreef:
Ik werk zelf in een fotografiezaak en heb er echt een schurft hekel als mensen hier komen vragen om advies en je er alle tijd voor neemt en ze uiteindelijk zonder iets weggaan.

Kan ik me zo goed voorstellen!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:37

lieke4quike schreef:
ik doe het online dus het is niet goedkoper, maar ik krijg er ook een tas van 45 euro bij, en je mag als je online bestelt (bij deze camera) 55 euro aan accesoires gratis kopen, daar koop ik dan een 4 GB Extreme 3 kaartje voor. dan het ik alles (behalve halssnoer, koop ik gewoon in een speciaalzaak ofzo, waar ik hem tegen kom Tong uitsteken) wat ik nodig heb...

Geen idee wat die kaartjes bij Dixons kosten, maar 4 gig extreme III is bij Konijnenberg 42,80.

Sony Alpha 200 bij Konijn met 18-70 422 euro, bij Dixons "tijdelijk uitverkocht" en 449 euro. Staat wel bij "tijdelijk met gratis accessoires", maar zelfs met die accessoires scheelt 't geen 100 euro neem ik aan.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:41

Voor een halssnoer moet je trouwens bij de juwelier zijn.

ROFL

*sorry, flauw............ Nagelbijten / Gniffelen *

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:03

manzano schreef:
Het is niet echt netjes om je eerst uitgebreid te laten voorlichten in een speciaalzaak en dan ergens anders wat te bestellen Bloos Bloos Maar ja....... das mijn mening.

Overigens zal het een wereldwonder zijn als de Dixons een keer het goedkoopste is op cameragebied Bloos

Mijn idee.

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:58

Nouks schreef:
lieke4quike schreef:

Geen idee wat die kaartjes bij Dixons kosten, maar 4 gig extreme III is bij Konijnenberg 42,80.

Sony Alpha 200 bij Konijn met 18-70 422 euro, bij Dixons "tijdelijk uitverkocht" en 449 euro. Staat wel bij "tijdelijk met gratis accessoires", maar zelfs met die accessoires scheelt 't geen 100 euro neem ik aan.

Toch wel, want je krijgt er een tas bij van iets van 45 euro bij, en je kunt nu dus voor 55 euro (precies dat kaartje) erbij krijgen. Dat is dus 100 euro Knipoog

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:58

manzano schreef:
Voor een halssnoer moet je trouwens bij de juwelier zijn.

ROFL

*sorry, flauw............ Nagelbijten / Gniffelen *

Haha, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen Tong uitsteken

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:01

ik zou graag de Sony Cybershot DSC-H10 willen maar zijn die echt goed of? Lachen

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:01

Arielle_ schreef:

Ik snap het heel goed, en ik zal heus niet weggaan om online te bestellen als het 30 euro verschilt, maar als het zo'n 100 euro of meer scheelt, sorry, maar dan zal ik toch voor mijn portomonee moeten kiezen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:03

Het is allemaal goedkoper, maar wat ga je doen als je camera kapot gaat? Bij dixons hebben ze er hoogstwaarschijnlijk geen kaas van gegeten dus zit je met de gebakken peren Ja

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:06

patsur schreef:
Het is allemaal goedkoper, maar wat ga je doen als je camera kapot gaat? Bij dixons hebben ze er hoogstwaarschijnlijk geen kaas van gegeten dus zit je met de gebakken peren Ja

Hoezo dat nu weer? Of dixons of een speciaalzaak ze nu opsturen naar Sony (of een ander merk) maakt echt niet uit hoor.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:11

lieke4quike schreef:
xDramaQueen schreef:

vergeet dat nekhijgen niet als je alleen maar staat te kijken Haha! ik ben echt anti dixons *LOL* sorry voor degene die er fan van zijn. mediamarkt is btw precies t zelfde, ik heb er gewerkt dus bij mij flikken ze het niet, maar het was onderling een wedstrijdje wie het meeste kon verkopen, op de computers zag je dan ook serieus de scores enzo ROFL

Volgens mij snappen jullie mij niet, ik ga naar een speciaalzaak om informatie te winnen, en als ik dan weet OF ik een spiegelreflex koop en welke, dan bestel ik die online bij Dixons (want dan word het waarschijnlijk de SONY Alpha 200.

had ik het over jou? ik had t over de kwaliteit van dixons... niet jou keuze oid.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:11

lieke4quike schreef:
patsur schreef:

Hoezo dat nu weer? Of dixons of een speciaalzaak ze nu opsturen naar Sony (of een ander merk) maakt echt niet uit hoor.

en ik kan je vertellen dat niet alles terug gaat naar de fabriek Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:15

patsur schreef:
manzano schreef:

Mijn idee.

dixons is het duurst... steenweg en mediamarkt goedkoopst meestal, bol.com geeft ook weleens acties en vind fotokonijnenberg zelf ook erg goede prijzen hebben.

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:36

fotokonijnenberg is toch ook gewoon een online winkel? Of heeft die ook vestigingen? Ik was net aan het kijken voor een superzoom camera, omdat een spiegelreflex gewoon erg duur is.... kom ik nog bij een camera uit die 620 euro kost Bloos