Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariel89 schreef:dankjullie voor al die blz informatie
ben zelf ook aant kijken voor n spiegelreflex.
was al aardig in de richting van de canon 400D, tot ik de sony A200 zag met 2 lenzen dr bij...
maar bij canon zijn er natuurlijk wel veel meer lenzen te koop...
zit wel nog erg in de twijfel maar neig toch meer naar canon..
manzano schreef:Die kans acht ik nihil
capopjekop schreef:Ze wil er mee zeggen dat dixons niet bepaald een speciaalzaak is en je dus beter ergens anders heen kunt gaan, omdat je niet weet wat je wil. Bij dixons kunnen ze je geen goed advies geven, of je moet net mazzel hebben dat je een fotograaf als verkoper hebt
capopjekop schreef:Ze wil er mee zeggen dat dixons niet bepaald een speciaalzaak is en je dus beter ergens anders heen kunt gaan, omdat je niet weet wat je wil. Bij dixons kunnen ze je geen goed advies geven, of je moet net mazzel hebben dat je een fotograaf als verkoper hebt
Juul schreef:Nou hij is nu helemaal traaag... ik druk af (richting beneden dus) hoor je half sluitergeluid, word beeld zwart, na een tijd hoor je weer half sluitergeluid en dan heb je een wazige foto. De keuzemenuknop blijft ook hangen trouwens.. die gaat op een bepaald punt niet verder, met geen mogelijkheid..
Nouks schreef:...Plus dat ze bij de Dixons over het algemeen redelijk gericht zijn op het verkopen van spullen en niet op het informeren over verschillende merken... als je überhaupt nog niet weet of je een DSLR wil kopen, kom je er bij de Dixons geheid met één thuis...