Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenluver schreef:ja, denk he wel maar het natekenen is nog het grootste probleem, hier ergens staat ook een tekening voor pa0lien ergens ik weet niet waar:P
paOlien schreef:friezenluver schreef:ja, denk he wel maar het natekenen is nog het grootste probleem, hier ergens staat ook een tekening voor pa0lien ergens ik weet niet waar:P
is dat zo?? die wil ik dan wel eens zien! (wist ik zelf dus niet.. )
IcePrincess schreef:Grandmommy schreef:Pardon? er staat ook helemaal niet bij dat ik d'r ondeugend getekend wil, maar ik vraag slechts of er iemand is die die foto na zou willen tekenen. Dat jij er van maakt dat ik wil dat iemand hem ondeugend maakt is jouw fout, niet de mijne. Bovendien vind ik dit een mooie foto voor een portret, anders had ik wel een andere uitgekozen he. Bovendien hoef je er geen tekening van te maken, ik vraag slechts wie het wel wil, en wie er wel plezier in beleefd.
Ik vind je opmerking dus nogal voorbarig.
Jij zegt zelf dat het een
ondeugend ponietje
is. Als het dat niet zou zijn of als het je het niet belangrijk vond om te melden zou je het niet bij zetten. En dan plaats je een foto van een suffe pony die absoluut niets ondeugends uitstraald.
Een goed portret geeft niet alleen het uiterlijk weer maar ook het innerlijk en als het zo'n ondeugende pony is en je beeld een sufkop af is het geen goed portret.
Een foto kan nog zo mooi of lief zijn, als het geen goed beeld geeft van hoe het beest werkelijk is zal er nooit een goed portret uitkomen.
Ander voorbeeld; iemand stuurt een foto van een kat die vrolijk en opgewekt kijkt, je vraagt naar het karakter en er wordt gezegt dat het een brompot is, dan kan ik die foto nog zo perfect natekenen, die kat zal het nooit worden omdat het vrolijke opgewekte niet kenmerkend voor hem is.
LittleRose schreef:wie wil mijn paardje gratis tekenen.
Hier 2 foto's, kies maar, het liefst zonder halster of hoofdstel.
LittleRose schreef:LittleRose schreef:wie wil mijn paardje gratis tekenen.
Hier 2 foto's, kies maar, het liefst zonder halster of hoofdstel.
Niemand?
friezenluver schreef:ik ga die van grandmommy proberen
bedankt iedereen die zei dat ik door moest gaan
@miriano: daar heb je gelijk in:P