Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tjha schreef:Even een vraagje, wie valentin gingen tekenen.. is de tekening al af??
tirana_nr1 schreef:zou er misschien iemand mijn paardje willen tekenen..?
ik heb al iemand gevraagd die het wou maar die was hartstikke druk, dus moet ik nog even wachten. maar als iemand anders haar wil na tekenen echt super!!
ik zag ik iemands profiel dat ze haar paardje ook hadden na getekend en dan het paards zijn hoofd en daar onder het paard in draf.
dat vond ik eingelijk wel heel erg gaaf!
maarja, jullie zien maar!![]()
IcePrincess schreef:Grandmommy schreef:ik zou het heel erg leuk vinden als iemand mijn ondeugende welshponietje eens na zou willen tekenen! hier de allerliefste foto die ik van haar heb:http://img.photobucket.com/albums/v162/grandmommy/lies_15-04-2004_0053.jpg
Als iemand deze uitdaging aanneemt hoor ik het graag!
Hier moet ik toch even op reageren, dit is dus precies wat ik niet zou aannemen als opdracht.
Je zegt dat ze ontdeugend is en dan geef je een foto mee waar ze heel suf opstaat, totaal het ondeugende niet uitstraald. Zo krijg je dus nooit een goed portret.
Ilzjuh schreef:Tjha schreef:Even een vraagje, wie valentin gingen tekenen.. is de tekening al af??
ben ik dat?ik ben eraan begonnen, maar volgens mij was ik niet de enige die die deed
hafjesbokker schreef:babbet_gitta: Ik ga ze ens proberen!
mooie haf trouwens!
Grandmommy schreef:Pardon? er staat ook helemaal niet bij dat ik d'r ondeugend getekend wil, maar ik vraag slechts of er iemand is die die foto na zou willen tekenen. Dat jij er van maakt dat ik wil dat iemand hem ondeugend maakt is jouw fout, niet de mijne. Bovendien vind ik dit een mooie foto voor een portret, anders had ik wel een andere uitgekozen he. Bovendien hoef je er geen tekening van te maken, ik vraag slechts wie het wel wil, en wie er wel plezier in beleefd.
Ik vind je opmerking dus nogal voorbarig.
IcePrincess schreef:Zie je mij dat ergens zeggen?
Ik zeg dat je de pony als een sufkop afbeeld als je een foto natekent waarop hij niet uitstraald dat hij ondeugend is.
Citaat:En dan plaats je een foto van een suffe pony
je beeld een sufkop af
en dan geef je een foto mee waar ze heel suf opstaat
Citaat:@babbet_gitta: ik hou de foto van jouw paardje in mijn achterhoofd voor het tekenen