Heel gedetailleerd maar niet te druk. Die mond en dat halster en heel de uitstraling van de pony: geweldig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(ik vraag het hier omdat hier tekenenaars en mensen die dieren getekend willen hebben zijn
)

ik kom bij de index pagina terrecht
bedankt he
helemaal niet meer!! sorry, maar hij lijkt er nu niet meer op. 

maargoed ik wil dus ook wel voor mensen tekenen hoor, kan ik lekker oefenen. dus als je wilt dat ik je pony na teken, stuur me maar een pb'tje met een duidelijke hoofdfoto en dan zal ik kijken wanneer ik tijd heb;) 
heb ik de prijs opgehoogt naar € 10,- per tekening vanaf nu. Jullie weten de regel, iedereen die eerder was hoeft het oude bedrag te betalen. Als jullie trouwens willen dat ik een portret doe, moeten jullie ff pben, ik kijk niet super vaak op dit topic namelijk 

.
Mooi allemaal zeg!!!

Grandmommy schreef:ik zou het heel erg leuk vinden als iemand mijn ondeugende welshponietje eens na zou willen tekenen! hier de allerliefste foto die ik van haar heb:http://img.photobucket.com/albums/v162/grandmommy/lies_15-04-2004_0053.jpg
Als iemand deze uitdaging aanneemt hoor ik het graag!
Ik heb de tekening van Whispertje ook af, die had wel wat beter gekunt, maar ik denk dat het ook een beetje aan de foto ligt. Die van Passion1991 is ook af, ik heb (na een kritische blik van mijn tekendocente) haar arm veranderd en nu kloptie
De rest moet ik allemaal nog!
sorry ik hoop dat jullie niet boos zijn
HIHI