Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:En nog steeds zijn wij niet negatief bezig met zijn allen (tooch??)
Sinti__LoveU schreef:Marjoow schreef:En nog steeds zijn wij niet negatief bezig met zijn allen (tooch??)
O nee? Ik stel wat voor en krijg meteen een pokkel vol gezeik! Terwijl iets goed bedoeld word! Je kreeg toch een compliment erbij voor de foto's die bewerkt worden?! Maar nee hoor dat is niet goed! Krijg alleen commentaar terug over mijn voorstel.. als je gewoon had gezegd dat jullie het voor de lol deden en welke foto je zin had om te doen was het al heel anders over gekomen en had ik niet zo gereageerd. Dan begrijp ik het ook wel hoor! En als je gewoon had gezegd je foto's kunnen niet.. Had ik gekeken voor een duidelijkere foto van haar.
Tinkerloos schreef:PollyAgain: wat mooi zeg,met die ronde dinges..![]()
Hoe heb je dat gedaan???
smeetjoew schreef:@PollyAgian: Die laatste is echt schitterend!Zoiets zou ik ook wel met een van de foto's van Donna willen! Dat is echt zo'n mooie bewerking voor de intro van je profiel ofzo.
Tinkerloos schreef:Sinti__LoveU,we snappen je mening.
Nou kappen.
Tinkerloos schreef:Ik heb photofiltre..
*gaat foto uitkiezen om door PollyAgain te laten bewerken*
Marjoow schreef:echt gaaf man PollyAgain! Kan zoiets met Wendy? Foto's staan volgens mij op de vorige pagina, of 37
smeetjoew schreef:Haha, PollyAgain is helemaal de lúl.Ik heb zojuist het knopje gevonden op CS2 bij mij!
Ik kan m nu ook.