Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

eigenlijk moest ik eerst de hond uitlaten, maar ik denk dat kan ik jullie niet aandoen

Alleen vind ik de regel zijn naam zegt niets te veel, niet helemaal lekker zitten. Ook vind ik het jammer van het slot, de laatste twee regels vooruit, daar vlakt het gedicht wat af
en de laatste alinea vin dik “donkerte en strijd” er niet zo mooi tussen passen. Verder vind ik het wel een leuk gedicht
“it will be an adventure guaranteed” deze regel wil er bij mij niet lekker tussen. Anders was het absoluut uitmuntend geweest 
en dat is absoluut niet mijn stijl van dicten.
, alles loopt helemaal lekker. Heb er eigenlijk geen commentaar op. Toch vind het af en toe wat van kracht verminderen in het gedicht, dat is wel jammer.
Ook vind ik jou laatste alinea niet zo mooi. Het word daar meer een verhaaltje dan dat het een gedicht is.
Ook zou ik het mooier vinden als je punten en komma’s zou gebruiken.

erg mooi gedicht en gefeliciteer 
ben benieuwd wat jullie hier nog van vinden
commentaar en tips zijn welkom 

heb wel zo mijn best gedaan

Dankjewel, ik heb wel het idee dat ik steeds vooruit ga nu, eerst had ik steeds 2 sterretjes en soms 3 n nu sta ik zo af en toe in de top 3 en heb zelfs al 1 keertje de foto mogen kiezen 

Ik heb besloten dat ik ook maar weer eens mee ga doen nu de vakantie over is.. ben benieuwd naar de nieuwe foto!
WildWings schreef:Gefeliciteerd Shalimar!Ik heb besloten dat ik ook maar weer eens mee ga doen nu de vakantie over is.. ben benieuwd naar de nieuwe foto!
Natasja91 schreef:WildWings schreef:Gefeliciteerd Shalimar!Ik heb besloten dat ik ook maar weer eens mee ga doen nu de vakantie over is.. ben benieuwd naar de nieuwe foto!
Idem

Shalimar schreef:Bedankt Nujaro!!!!! Ik had het echt niet verwacht!!! Ik vind het wel heel gaaf dat ik gewonnen heb met deze foto....ben een echte Jack fan....
Ik gaat even een foto zoeken....momentje...
ik ben potc fan
daarom ook the black pearl 
maar dit is gewoon mooi dichtent engels
niet moeilijk, maar ook niet kinderachtig