wil iemand die van nog doen please????? ze staan op bladzijde 38(oo ik dring niet aan nee :p maar ik als ik ze echt mooi vind voor een naambordje op de stal gebruiken dus please)
ik wacht nog steeds haha er zijn er nu al veel na mij geweest en ik ben nog niet aan de beurdt geweest :S najah ik wacht nog wel even...hint ze staat op pagina 38 en 37
is goed hoor zal er morgen aan beginnen..is nu een beetje te laat wat voor iets wil je..en heb j emisschien iets scherpere foto's? ze zijn een beeje wazig..
oh bedankt zoetjuh ! ik zal eens kijken of ik scherpe foto's kan vinden, zou je ze met een hoorn ( eenhoorn dus ) en 1 van je mooie achtergronden willen maken?
hier is nelson : (liefst de bovenste (kan je dat halster niet wegkrijgen? ) , maar als die niet scherp genoeg is , de onderste )
en wannnadoo , hier mag je kiezen, maar liefst 1 van de bovenste, de onderste is al zo lang geleden, ze is nu veel gespierder en ook wat dikker vandaar heb ik liever recente foto's
ik heb er ook 1 proberen te maken met paint, wat vinden jullie ervan? ik weet dat hij heel slecht uitgeknipt is , maarik had geen zin om helemaal opnieuw te beginnen niet te streng voor me wezen hé en nog een vraagje, bij paint kan je zeker geen gloed rond de eenhoorn zetten? of wel?