Maar posten we dan niet meer hier? Of alleen nog maar commentaar daar? Ga niet 2x commentaar geven.
hilly200
Geplaatst: 11-01-15 21:44
Oh leuk een facebook! Ik heb je toegevoegd Irene96
Edit: Jij bent snel! Ik denk trouwens dat we het commentaar gewoon beter hier kunnen houden, ik weet namelijk uit eigen ervaring dat je als gewoon meelezer ook veel van het commentaar op een foto kunt leren. Misschien leuk om op FB dan iets met de 'vind ik leuks' te doen.
Laatst bijgewerkt door hilly200 op 11-01-15 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Irene, ik heb jou ook een vriendschapsverzoek gestuurd (Eva Van de Velde)
magda_90
Geplaatst: 11-01-15 21:45
verography schreef:
Maar posten we dan niet meer hier? Of alleen nog maar commentaar daar? Ga niet 2x commentaar geven.
Persoonlijk zou ik het commentaar hier houden en de slowchat op Facebook.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-15 21:46
Dit blijft zoals het is! Alleen foto's die hier geplaatst worden zullen worden meegenomen in de lijst. Feedback hier blijft ook gewoon bestaan. De facebook groep is puur om meer adviezen voor je foto te krijgen en je kunt de foto's "liken"... (dank je, SuperLiesje!)
Stuur even je naam door naar Irene96 of mijzelf, dan kunnen we je toevoegen. (Irene heeft de groep gemaakt, maar ik ben ook Admin... )
Whahahaha, je zult vast overspoeld worden met vrienden uitnodigingen Misschien een idee om aan het eind van de maand de foto van de afgelopen 4 weken met de meeste likes als omslag foto te doen? Of kom ik met een dom idee
Volgens mij heb je al meer dan genoeg vrienden op je FB als ik het zo bekijk .. Ik denk dat het aantal likes bijhouden niet heel lastig is.. Al hoewel er wel heel veel foto's in 4 weken geplaatst worden Ben trouwens benieuwd hoe de stand morgen is kwa mensen die meedoen
Brechtjee
Geplaatst: 11-01-15 21:55
Hierbij mijn week 2:
Eigenlijk totaal niet tevreden mee maar ik vond hem wel goed bij deze week passen. Er mist heel veel scherpte...
Ik ben stille meelezer hier omdat ik mezelf nog niet 'goed genoeg' acht om aan een POTW mee te doen. Bovendien ben ik nu geblesseerd waardoor fotografie even op een laag pitje staat. Toch zou ik graag foto's van jullie liken en de extra adviezen op fb mee willen lezen, vinden jullie het als groep okee als ik de fb groep join?
Ingvild
Geplaatst: 11-01-15 22:16
Week 2
hilly200
Geplaatst: 11-01-15 22:16
Argh, vreselijk hoe FB de kwaliteit van een foto kan verpesten
Ik zal eens bezig met wat feedback schrijven
Robin_Rikkie
Geplaatst: 11-01-15 22:18
Ik heb je ook een verzoek verstuurd Irene!
Mijn week 2
Brechtjee
Geplaatst: 11-01-15 22:20
Rianne_ Mooie foto. Straalt veel rust uit! SuperLiesje Het oog is mooi scherp. De kleuren van het oog vind ik ook erg mooi. Jammer dat er wat op de achtergrond staat. Ook was wat meer hoofd er links bij denk ik wat mooier. showteam Hele mooie foto! Erg leuk die lichtjes. Kanzi Vind hem erg gaaf. Net iets te overbelicht bij de onderkant HeavensLove Prachtig! Crazymel Mooie compositie. Jammer van de ruis/onscherpte. Ik denk dat dit door het uploaden komt. hilly200 Mooie foto met een mooie betekenis. jooproo Origineel is deze foto zeker. De foto spreekt mij alleen niet zo erg aan. _Kiki_ Leuke foto. Ziet er erg lekker uit. MZorro Leuke foto. Alleen links op de voorgrond vind ik net iets te. Sanne_com Hele mooie foto! Killyenn Mooi zelfportret! laurajoy15 Leuke foto. Mooie compositie. Erg goed gelukt. quartel Het kader vind ik niet zo mooi, maar dat is smaak. Ik snap ook niet helemaal waarom het model wijst. De foto is dan wel vrolijk. EskeGirl Beetje jammer dat er mascara restjes te zien zijn. Er steekt een randje blauw uit bij de iris. jilinda Leuke foto. Jessica_1998 Heel veel verbetering als je naar de foto van week 1 kijkt. Is nog wel ietsje donker. Goed gelukt! _Patriciaa Mooie foto. De reflectie in het raam vind ik erg leuk. Lijkt een beetje onscherp. NESCAFE Heel mooi! Niets aan op te merken! MyHu Ietsjes onscherp. Verder erg mooi gelukt. ponyaddictedIk vind de foto niet zo heel mooi. De armen van de ruiter storen een beetje. Er mocht wat meer hoofd bij van de pony.De oortjes zijn nu erg afgesneden. crazy_horses Heel mooi! Niets aan op te merken. femmelz Leuke foto. Deetjeeuh Mooie foto. Ingvild Leuke foto. Jammer van de balk in de achtergrond. Robin_Rikkie Mooie foto. Goed gelukt.